کد خبر : 1259327 | 21 مرداد 1394 ساعت 22:01 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی حذف شد، دلخانی حریف هندی را برد

فرنگی‌کار وزن 120 کیلوگرم کشورمان در گروه شانس مجدد نیز برابر حریفش شکست خورد.

کریمی حذف شد، دلخانی حریف هندی را برد
به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، فرنگی‌کار سنگین وزن تیم ملی جوانان کشورمان در گروه شانس مجدد مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان برابر حریف هندی خود شکست خورد.

در وزن 55 کیلوگرم که 21 کشتی‌گیر به روی باسکول رفتند، میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه 4 بر 2 لیبور میلهوفسکی از جمهوری چک را شکست داد، اما در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مغلوب مراد ممدوف از آذربایجان شد تا برای ادامه کار منتظر حضور حریفش در فینال باشد. ممدوف در ادامه کار موفق به حضور در فینال مسابقات شد تا به این ترتیب دلخانی راهی گروه شانس مجدد شود. وی در گروه شانس مجدد به مصاف مانیش هندی رفت و در نهایت با حساب 2 بر 2 به برتری رسید. وی باید با بهرام‌اف ازبک مصاف دهد تا راهی دیدار رده‌بندی شود. وی در صورت حضور در رده‌بندی با گلاستیان ارمنی مصاف می‌دهد.

علی ارسلان، نماینده کشورمان در وزن 66 کیلوگرم هم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر فلاویو فره اولر از سوئیس را شکست داد. وی در دور سوم نیز با نتیجه 4 بر 2 ادوارد پلانکو از دومینیکن را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. وی در نیمه نهایی با احمد کایتسوکوف از روسیه مصاف کرد و با حساب 9 بر صفر شکست خورد تا راهی دیدار رده‌بندی شود.

در وزن 84 کیلوگرم که 23 کشتی‌گیر به روی باسکول رفتند، مهدی فلاح پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر 6 مغلوب مصطفی محمد از مصر شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد از گردونه مسابقات کنار رفت.

در وزن 120 کیلوگرم نیز حمیدرضا کریمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ضربه فنی مغلوب سرگئی سیمانوف از روسیه شد. سیمانوف با شکست حریف ارمنی راهی فینال شد تا به این ترتیب کریمی نیز راهی گروه شانس مجدد شود. کریمی در گروه شانس مجدد نیز برابر مهارسین هندی با حساب 4 بر 3 شکست خورد تا از دور مسابقات حذف شود.

نمایندگان کشورمان در چهار وزن نخست این مسابقات صاحب یک مدال طلا توسط خدری در 50 و یک نقره توسط حسینی در 96 کیلوگرم شده‌اند.

دیدگاه‌ها