کد خبر : 1259569 | 23 مرداد 1394 ساعت 08:07 | 71.8K بازدید | 15 دیدگاه

کاشانی:پرسپولیس بزرگ،بازیکنان بزرگ می‌خواهد

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و تیم بزرگ بازیکنان بزرگ می‌خواهد.

کاشانی:پرسپولیس بزرگ،بازیکنان بزرگ می‌خواهد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، جعفر کاشانی در مورد شکست سنگین پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر گفت: به نظرم پرسپولیس بد بازی نکرد اما اشتباهات داوری در این بازی تأثیرگذار بود چرا که داور می‌توانست در یکی دو صحنه برای پرسپولیس پنالتی بگیرد اما این کار را نکرد و به نظر می‌رسید با حریف مهربان‌تر بود. مگر یک تیم چقدر روحیه دارد که اشتباهات داوری هم مزید بر علت شود؟

وی ادامه داد: البته در خط دفاع اشتباهاتی داشتیم که باید روی آن کار کنیم اما شما ببینید که اگر مهدی طارمی در همان اوایل نیمه دوم آن موقعیت را تبدیل به گل می‌کرد نتیجه قطعاً چیز دیگری بود از طرف دیگر داور می‌توانست همان‌قدر لطفی که به سپاهان داشت به پرسپولیس هم داشته باشد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چرا بازیکنان این تیم عدم تمرکز دارند و این مسئله کاملاً مشهود است، اظهارداشت: در این مسئله هیچ شکی نیست و من هم قبول دارم که بازیکنان تمرکز کافی را ندارند اما پرسپولیس تیم جوانی است و این جوانی باعث این اشتباهات هم می‌شود، وقتی توپ طارمی گل نمی‌شود این مسئله بر روی تیم اثر معکوس می‌گذارد و دیدید که 2 دقیقه بعد همان توپ روی دروازه پرسپولیس آمد و داور پنالتی گرفت.

وی ادامه داد: از طرف دیگر بر روی امید عالیشاه پنالتی کردند اما داور این خطاها را نگرفت هرچند که من قبول دارم ضعف در دفاع وجود دارد اما می‌گویم که تیم بزرگ بازیکن بزرگ هم می‌خواهد و قطعاً کار بزرگ با آدم‌های بزرگ انجام شدنی است.

کاشانی در مورد تشکیل کمیته فنی و حضور برانکو در این جلسه، گفت: قطعاً جلسه کمیته فنی تشکیل می‌شود و برانکو هم در این جلسه حاضر خواهد شد تا نکات ضعف و قوت پرسپولیس مشخص شود اما باز هم می‌گویم که دو پنالتی پرسپولیس گرفته نشد و داور در اقدامی جالب حتی به بازیکنان کارت زرد هم داد و شاید من اشتباه دیدم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال هرچه بود داور سوت پایان بازی را زده و ما هرچه بگوییم اتفاقی نمی‌افتد اما اشتباهات فردی را نمی‌توان نادیده گرفت، پرسپولیس تیم بزرگی است و نیاز به بازیکنان بزرگ هم دارد؛ بازیکنانی باید در پرسپولیس باشند که چند سال در این تیم در کنار هم بازی کرده و از هم شناخت خوبی داشته باشند، بازیکنان پرسپولیس جوان هستند و نمی‌دانند چه بار سنگینی روی دوش آنهاست، به نظر من پرسپولیس از هفته پنجم یا ششم شکل واقعی‌اش را پیدا خواهد کرد اما باید این را هم در نظر داشت که خط دفاع پرسپولیس با هم تمرین نکرده بودند.

دیدگاه‌ها