کد خبر : 1260110 | 25 مرداد 1394 ساعت 11:43 | 381.5K بازدید | 9 دیدگاه

در اینستاگرام اتفاق افتاد؛

حمله پرسپولیسی‌ها به ایمان‌صادقی! (عکس)

عملکرد گلر دوم پرسپولیس در این فصل که در سه بازی گذشته این تیم به میدان رفته است، باعث خشم هواداران این تیم شده و البته تبعاتی اشتباهی برای فرد دیگری با نام مشابه با او داشته است!

حمله پرسپولیسی‌ها به ایمان‌صادقی! (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، ایمان صادقی در سه بازی گذشته پرسپولیس با توجه به محرومیت سوشا مکانی به میدا رفته است و 8 گل در کارنامه اش ثبت شده. عملکرد ضعیف و البته دور از انتظار این دروازه بان باعث شده تا هواداران پرسپولیس شاکی شوند و مطابق همیشه چاره را در حمله به صفحات اجتماعی این چهره ها ببینند.

1036029

البته این بار پرسپولیسی ها قهرمان کشتی ایران را به دلیل تشابه با نام دروازه بان شماره 88 تیم شان اشتباه گرفتند و به صفحه این کشتی گیر حمله کردند. ایمان صادقی، قهرمان وزن 60 کیلوگرم کشتی کشورمان که به تازگی مقام قهرمانی کشتی جوانان جهان را به دست آورده درباره این اتفاق اینطور توضیح می دهد: بعد از باخت چهار بر دو پرسپولیس مقابل سپاهان با توجه به شباهت نامی که من با دروازه بان پرسپولیس دارم عده زیادی از هواداران این تیم به صفحه شخصی من حمله کردند و از عملکرد ضعیف وی انتقاد کردند. از طرفی استقلالی ها برای من کری می خواندند، اما بعد از مدتی متوجه شدند که من کشتی گیر هستم و عذرخواهی کردند. شاید هم دلیل اشتباه شان هم عکسی بود که با توپ والیبال در صفحه‌ام منتشر کرده بودم.


دیدگاه‌ها