کد خبر : 1260290 | 26 مرداد 1394 ساعت 08:35 | 8.2K بازدید | 3 دیدگاه

فیلم بازی پرسپولیس سپاهان را امروز می‌بینم

اصفهانیان: داور گسترش و صبا خوب قضاوت نکرد

رئیس کمیته فدراسیون فوتبال گفت: ناظر داوری بازی گسترش فولاد تبریز و صبای قم از قضاوت این مسابقه رضایت نداشت.

اصفهانیان: داور گسترش و صبا خوب قضاوت نکرد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، فریدون اصفهانیان در مورد اعتراض‌هایی که به قضاوت حسین زرگر در بازی پرسپولیس و سپاهان شد گفت: واقعیت آن است که ناظران داوری در منطقه‌ای از ورزشگاه می‌نشینند که تلویزیون ندارد و فیلم بازی هم دیر به دست ما می‌رسید بنابراین من امروز (دوشنبه) فیلم بازی پرسپولیس و سپاهان را به همراه مسعود عنایت می‌بینم و آنرا آنالیز خواهم کرد و سپس در مورد آن صحبت می‌کنم.

وی در مورد اینکه قضاوت بازی پرسپولیس و سپاهان سرو صدای زیادی به پا کرده، گفت: زمانی که من قضاوت می‌کردم سرپرست یک تیم در جریان مسابقه وقتی پنالتی اعلام کردم گفت اگر این پنالتی درست باشد من از فوتبال خداحافظی می‌کنم و اگر تصمیم شما غلط بود از فوتبال برو بعد از بازی مشخص شد که تصمیم من در اعلام پنالتی درست بوده اما آن سرپرست هنوز هم در فوتبال حضور دارد. پس خیلی نمی‌توان به سروصداها و اعتراض‌ها توجهی کرد.

رئیس کمیته داوران در مورد داوری‌ها در سایر مسابقات هفته سوم گفت: من در بازی سیاه جامگان و نفت تهران حضور داشتم در آن مسابقه مشکل خاصی پیش نیامد و داور مرتکب اشتباه تاثیرگذاری نشد در سایر مسابقات هم شاهد اشتباه تاثیرگذاری نبودیم اما در بازی گسترش فولاد تبریز و صبا متاسفانه ناظر داوری از نحوه قضاوت بابک وسیله بر داور بازی ابراز نارضایتی کرد و به من گفت که این داور ضعیف کار کرده است.

اصفهانیان در مورد اینکه مهدی تاج هم نسبت به قضاوت بازی پرسپولیس و سپاهان معترض بود گفت: ایشان هم نظرشان را گفته‌اند اما ما باید فیلم بازی را ببینیم.

رئیس کمیته داوران در مورد استعفای ممبینی و مسعود مرادی از این کمیته گفت: آنها هنوز به طور مکتوب به ما چیزی اعلام نکرده‌اند و تا زمانی که استعفای مکتوبی ندهند نمی‌توانیم تصمیمی در این مورد بگیریم ما دوست داریم با آن‌ها کارمان را ادامه بدهیم اما اگر آن‌ها واقعا مشکل دارند و نمی‌خواهند در کمیته داوران باشند باید این مسئله را به طور مکتوب به ما اعلام کنند. در حال حاضر کمیته داوران با حضور این نفرات 6 نفر است و یک نفر دیگر را هم کم دارد و ما باید یک عضو دیگر به کمیته داوران اضافه کنیم.

دیدگاه‌ها