کد خبر : 1261395 | 30 مرداد 1394 ساعت 16:25 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

بریچ برود جا برای من باز می شود

شریفی: به حضور در سپاهان افتخار می کنم

مهدی شریفی که مورد انتقاد قرار گرفته که تمرکز ندارد از انگیزه بالایش برای موفقیت سپاهان صحبت می کند و اینکه عاشق این تیم و هواداران واقعی اش است.

شریفی: به حضور در سپاهان افتخار می کنم
مهدی شریفی، مهاجم سپاهان که چند فصلی است در ترکیب این تیم می درخشد بعد از بازی مقابل فولاد مورد انتقاد قرار گرفته است. به شریفی گفته اند که تمرکزش را از دست داده. او در این باره به خبرنگار "ورزش سه" می گوید:« متاسفانه چند نفر که واقعا سپاهانی نیستند گفتند که شریفی تمرکزش را از دست داده است. می خواهم بگویم که اینطور نیست. آنهایی که فوتبالی هستند می دانند که یک بازیکن وقتی می خواهد به اروپا برود انگیزه اش بیشتر هم می شود. من پیشرفتم را مدیون سپاهان هستم. فوتبالم را از این تیم آغاز کرده ام و از صمیم قلب عاشق سپاهانم. افتخار می کنم که در تیم بزرگی مثل سپاهان بازی می کنم و مطمئن باشید برای موفقیت تیم محبوبم سنگ تمام می گذارم. »

شریفی در ادامه می گوید:« متاسفانه یکی دو بازی است که توپ هایم گل نمی شود. من همان مهدی شریفی گذشته هستم. همان بازیکنی که برای سپاهان و موفقیتش انگیزه مضاعفی داشت. این را هواداران واقعی سپاهان می دانند. تازه از وقتی که بحث حضور در اروپا به میان آمده انگیزه ام بیشتر شده تا برای سپاهان مثمرثمر باشم. هواداران سپاهان همیشه پشت من بوده و مرا حمایت کرده اند. از تمام آنها ممنونم و امیدوارم که در بازی های آینده بتوانم برای سپاهان گل بزنم.»

شریفی در مورد بحث حضورش در راپیدوین اتریش هم صحبت می کند:« مدیر برنامه هایم در حال مذاکره است. منتهی باید یک بازیکن به نام بریچ به تیمی در بوندس لیگا منتقل شود تا جا برای حضور من باز شود. اگر این بازیکن فروش برود، انتخاب اول کادر فنی و باشگاه راپیدوین من هستم. فعلا همه منتظر فروش آن بازیکن هستند. البته هر چه خدا بخواهد همان اتفاق می افتد. تکلیف من هم ظرف روزهای آینده مشخص می شود. این را هم بگویم که چه در سپاهان هم مثل اروپا پیشرفت می کنم ، چون سپاهان تیم بزرگی در ایران و آسیا است.»

دیدگاه‌ها