کد خبر : 1261602 | 31 مرداد 1394 ساعت 14:42 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

آیا سپاهان اجازه جدایی می دهد؟

دو ستاره سپاهان به دنبال جدایی

سپاهانی ها در حالی در صدر جدول لیگ برتر تکیه زده اند که احتمالا به زودی دو ستاره خود را از دست خواهند داد.

دو ستاره سپاهان به دنبال جدایی
به گزارش "ورزش سه"، مهدی شریفی و احسان حاج صفی دو ستاره این روزهای سپاهانی ها هستند که از باشگاههای اتریشی و آلمانی پیشنهاد دارند و احتمال اینکه با ترک سپاهان راهی اروپا شوند زیاد است.

مهدی شریفی مهاجم جوان سپاهانی ها دیروز ایران را به مقصد اتریش ترک کرد تا صحبت های نهایی را با مسئولین باشگاه راپیدوین جهت پیوستن به این تیم انجام دهد، از طرف دیگر احسان حاج صفی نیز گویا صحبت های نهایی را با یک باشگاه آلمانی جهت پیوستن به آنها انجام داده است و احتمالا به زودی عازم آلمان خواهد شد.

نکته مهم در این مورد، بحث زمان است چرا که با توجه به اینکه زمان زیادی تا تمام شدن زمان نقل و انتقالات اروپا و بسته شدن پنجره تابستانی باقی نمانده است، اگر انتقال این بازیکنان در این مدت اتفاق نیفتد، به زمان مورد نظر در زمستان موکول می شود به همین دلیل تصمیم گیری در مورد این انتقال ها باید به زودی انجام شود.

البته هنوز مشخص نیست که سپاهانی ها رضایت به این انتقال ها و جدایی دو ستاره خود می دهند یا خیر، آنها که به دلیل اشتباهات اداری دو بازیکن خوب خود را یعنی لوسیانو پریرا و لئوناردو پادووانی را تا نیم فصل از دست داده اند به شدت به مهاجم و هافبک خود نیاز دارند و شاید به این راحتی ها رضایت به جدایی بازیکنان خود ندهند.

دیدگاه‌ها