کد خبر : 1261976 | 01 شهریور 1394 ساعت 20:59 | 54.7K بازدید | 0 دیدگاه

در روزی که داماش برد، مس باخت و نساجی متوقف شد

نتایج بازی‌های هفته دوم لیگ دسته اول

دومین هفته بازی های دسته اول لیگ آزادگان عصر امروز با برگزاری 10 دیدار به پایان رسید.

نتایج بازی‌های هفته دوم لیگ دسته اول
به گزارش "ورزش سه" ، در حساس ترین بازی های امروز داماش گیلان با یک گل از سد پاس عبور کرد تا در دومین بازی خود اولین 3 امتیاز لیگ را کسب کند. در شیراز فجر برابر پیکان بدون گل متوقف شد. در تبریز و در دیداری پر گل ماشین سازی در حضور 3 هزار تماشاگر خودی با خیبر خرم آباد 3-3 کرد. نساجی در حضور 10 هزار تماشاگر برابر آلومینیوم اراک بدون گل متوقف شد. شهرداری اردبیل مهمترین برد هفته را به نام خود نوشت. این تیم توانست مس کرمان را با گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساند شکست دهد.

مس رفسنجان 1- آلومینیوم هرمزگان 1 ؛ مس زور بردن نداشت
گل ها : کاظم حیات منش (84) برای مس - هادی دهقانی (88) برای آلومینیوم
دیدار دو تیم تا دقیقه 84 بدون گل پیش می رفت تا اینکه مس در این لحظه به گل رسید ولی 4 دقیقه بعد آلومینیوم گل تساوی را به ثمر رساند تا مس نتواند در خانه به پیروزی برسد.

پارسه 1– فولاد یزد 1 ؛ توقف خانگی شاگردان پیوس
گل ها : مرتضی رنجبر (38) برای پارسه – قاسم گرامی (81) برای فولاد
پارسه برای اینکه اولین برد فصل را در کارنامه خود ثبت کند در همان نیمه اول دروازه فولاد را گشود ولی پس از آن برای حفظ گل زده در نیمه دوم در لاک دفاعی فرو رفت و همین موضوع باعث شد تا فولاد فرصت بازیابی را به دست آورده و با افزایش حملات خود گل تساوی را به ثمر برساند.

گیتی‌پسند صفر – گل گهر صفر ؛ نمایش کسل کننده
تیم های گیتی پسند و گل گهر با به نمایش گذاشتن بازی سرد و کسل کننده در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

داماش 1– پاس صفر ؛ تجربه بر جوانی چیره شد
گل : محمد طالبی (75)
همانطور که انتظار می رفت در رویارویی مجید جهانپور و داود مهابادی ؛ دو مربی از دو نسل ، ایم مجید جهانپور بود که توانست با استفاده از تجارب خود تیم داماش را در دیدار با پاس به پیروزی رساند تا سه امتیاز مهم به حساب داماش واریز شود. طرفداران تیم داماش که از ابتدای بازی این تیم را تشویق می کردند با قرائت بیانیه شفاهی از مسئولان خواستند تا نام تیم را تغییر نداده و همچنان داماش با نام داماش گیلان باقی بماند.

نساجی مازندران صفر– آلومینیوم اراک صفر ؛ نساجی طرفدارانش را مایوس کرد
حدود 10 هزار نفر از طرفداران نساجی با حضور در ورزشگاه در انتظار برد تیم محبوبشان بودند ولی نساجی با ارایه بازی معمولی نتوانست انتظار هوادارانش را برآورده سازد و حدود 10 هزار طرفدار این تیم بدون دیدن گل ورزشگاه را ترک کردند. آلومینیوم اراک که برای نباختن بازی می کرد در مصاف با نساجی عملکرد خوبی داشت و با بازی حساب شده توانست دروازه خود را بسته نگه دارد. میثم بائو ؛ بازیکن سرشناس ولی نا آماده نساجی در این دیدار هم نتوانست کار پیام آور شادی برای نساجی باشد. این بازیکن در جریان بازی و در حالیکه دو بار تابلوی تعویض به نشانه تعویض این بازیکن بالا رفته بود از زمین بیرون نرفت.

ماشین سازی 3– خیبر 3؛ باغشمال گلباران شد
گل ها : ایمان رییسی نسب (7) ، امیر منصوریان (25) و حسین دوستدار (37) برای ماشین سازی – فرزاد محمدی (30) ، مهدی عبدی (53) و علی صدرا (56) برای خیبر
ورزشگاه باغشمال پس از چند سالی که سوت و کور بود امروز عصر میزبان دیدار تیم های پر خاطره و قدیمی تیم ماشین سازی و خیبر خرم بود. دیداری که 3 هزار فوتبالدوست تبریزی را به ورزشگاه کشانده بود. ماشین سازی که می خواست طرفدارانش را با خوشحالی روانه خانه هایشان کند در همان ابتدای بازی دروازه خیبر را گشود و در ادامه 2 گل دیگر به ثمر رساند تا نیمه اول را 1-3 به رختکن برود. در نیمه دوم خیبر با تغییر تاکتیک و در کمتر از 5 دقیقه دو گل به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند و در ادامه با ارایه بازی بسته و محتاطانه از دروازه اش دفاع کرد تا یک امتیاز شیرین تبریز را ترک کند.

فجر سپاسی صفر- پیکان صفر ؛ تساوی مدعیان
فجرسپاسی و پیکان که در هفته به پیروزی رسیده بودند در دیدار با هم نتوانستند قفل دروازه ها را باز کنند و در نهایت به تقسیم امتیاز رضایت دادند.

شهرداری اردبیل 1 - مس کرمان صفر برد طلایی شهرداری برابر مس
گل : پیمان رنجبری (87)
بازی هجومی شهرداری چی ها بالاخره در دقایق پایانی بازی نتیجه داد و این تیم توانست قفل دروازه مس را با گل رنجبر باز کند. مس کرمان که با بازی دفاعی قصد داشت یک امتیاز از شهرداری بگیرد تا دقیقه 87 مقاومت خوبی از خود نشان داد ولی شهرداری چی ها در این دقیقه به گل رسیدند تا 3 امتیاز طلایی از صندوق مس بیرون کشیده و این تیم را با دست خالی روانه کرمان کنند.

نفت مسجد سلیمان صفر - نفت آبادان صفر ؛ تقسیم برادرانه امتیاز در ورزشگاه خالی
برادران نفتی لیگ در دیدار هم بدون آنکه گلی به ثمر برسانند به تقسیم امتیاز رضایت دادند. تماشاگران نفت مسجد سلیمان که از حضور در ورزشگاه محروم بودند نباید ناراحت نبودنشان باشند چرا که دو تیم خوزستانی که انتظار می رفت بازی جذاب و پر هیجانی را به نمایش بگذارند در طول 90 دقیقه کار خاصی انجام ندادند.

ایران جوان 1– خونه به خونه 1 ؛ بازندگان
گل ها : محمد شمسی (45) برای ایران جوان – علی عظیمی (42) برای خونه به خونه
تیم های ایران جوان و خونه به خونه بابل که به دلیل گرمای هوا 90 دقیقه دیرتر از برنامه اعلام شده به مصاف هم رفتند در نیمه اول هر کدام یک گل به ثمر رساندند. در نیمه دوم هم دو تیم موفق به گشودن دروازه یکدیگر نشدند تا در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

دیدگاه‌ها