کد خبر : 1262451 | 03 شهریور 1394 ساعت 16:55 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی وزنه‎برداری 90 درصد آماده است

مربی تیم ملی وزنه برداری گفت تیم ملی (ب) که 9 روز دیگر گروه اول آن به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند اعزام می شود، تقریبا به مرز آمادگی کامل رسیده است.

تیم ملی وزنه‎برداری 90 درصد آماده است
به گزارش "وزرش سه" و به نقل از مهر، تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان هم اکنون با برنامه منظم حسین توکلی سرمربی تیم ملی به تمرینات آمادگی خود ادامه می‌دهد.

هشت وزنه‌بردار جوان به نام تیم ملی (ب) عازم مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در تایلند می‎شوند. این نفرات پس از سه مرحله اردوی فشرده، روزهای پایانی تمرین خود را در کمپ تیم‌های ملی وزنه‎برداری سپری می‎کنند.

سیدمهدی پانزوان گفت: نفرات حاضر در اردوی تیم ملی تمرینات خیلی خوبی را انجام می‎دهند و چند تن از وزنه برداران باتجربه کشورمان نیز در اردو رکوردهای خوبی را بالای سر بردند. مدت کوتاهی تا اعزام باقی مانده است که تمرینات در روزهای آخر سبک‎تر خواهد بود. وزنه برداران ملی پوش ۹۰ درصد آماده حضور در مسابقات هستند.

مربی تیم ملی در خصوص اعزام دو گروه به مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد: اعزام ۸ وزنه بردار و کادرفنی تیم ملی به مسابقات وزنه ‌رداری قهرمانی آسیا در پوکت تایلند طی دو مرحله انجام می‌شود؛ مرحله اول در تاریخ پنجشنبه ۱۲ شهریورماه و مرحله بعدی روز یکشنبه ۱۵ شهریورماه صورت می‌پذیرد.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا طی روزهای ۱۳ تا ۲۰ شهریورماه در شهر پوکت برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها