کد خبر : 1262919 | 05 شهریور 1394 ساعت 15:22 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمدی نژاد: در امارات شگفتی می آفرینیم

نفتی های تهران شب گذشته در آزادی تسلیم الاهلی شدند و قصد دارند در امارات این نتیجه را جبران کنند.

حمدی نژاد: در امارات شگفتی می آفرینیم
به گزارش "ورزش سه" وحید حمدی نژاد در مورد این دیدار گفت: بازی خوبی بود یکسری اشتباهات در تیم خود ما باعث شد نتیجه را واگذار کنیک ولی تیم حریف آنچنان موقعیتی نداشت اما ما دو‌موقعیت خوب گلزنی داشتیک و حریف از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید اشتباهات خودمان باعث شد آن تیم به نتیجه برسد.

او در همین باره ادامه داد: من فکر می کنم همه ما به نوعی اشتباه کردیم و باعث شدیم الاهلی به راحتی به نتیجه برسد ولی حالا که بازی یک بر صفر به نفع الاهلی تمام شذه اتفاقا ما در امارات می توانیم راحت تر بازی کنیم و‌ یک بازی آبرومندانه انجام دهیم.

مدافع نفت تهران درمورد دلیل تنش های زیاد در نیمه دوم نظرش را اینگونه بیان کرد: دلیل خاصی نداشت آن ها سر هر صحنه منتظر بودند دکتر بیایند من نمی دانم چرا تیم های حوزه خلیج فارس هرموقع می خواهند با تیم های ایرانی بازی کنند فقط به سراغ اتلاف وقت می روند.
حمدی نژاد در پایان درمورد عدم نتیجه گیری نفت در لیگ امسال و همچنین بازی با الاهلی افزود : خیلی چیز ها دخیل است بچه های ما تمرکز نداشتند و باشگاه هم آنطور که باید و شاید حمایت نکرد البته دست تماشاگران درد نکند که در این بین ما را حمایت کردند ما شرمنده مردم شدیم ولی ایرانی جماعت مرد روزهای بزرگ است ما کاری در امارات خواهیم کرد که کسی انتظار نخواهد داشد می خواهیم باعث دلگرمی هوادارانمان شویم.

دیدگاه‌ها