کد خبر : 1263074 | 06 شهریور 1394 ساعت 13:42 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

لطفی: از هواداران سرخابی ممنونم

نفت تهران با نتیجه یک بر صفر مغلوب الاهلی امارات در آزادی شد. زردپوشان تهرانی باید هر طور شده در بازی برگشت از سد تیم حریف عبور تا بتوانند صعود کنند.

لطفی: از هواداران سرخابی ممنونم
به گزارش "ورزش سه"، سعید لطفی درباره این دیدار گفت: ما احساس می کردیم می توانیم این بازی را ببریم و حریف تیمی نیست که بتواند ما را اذیت کند. اگر باهوش تر و منسجم تر بودیم می توانستیم خیلی راحت در 30 دقیقه نیمه اول به گل برسیم ولی متاسفانه حریف منسجم تر عمل کرد و به گل رسید.

او در مورد اینکه می توانند در بازی برگشت در امارات الاهلی را از پیش رو بردارند یا خیر ادامه داد: کار نشد ندارد وقتی ما توانستیم به الاهلی در عربستان گل بزنیم تا نتیجه را حفظ کنیم، در امارات نیز می توانیم همین کار را انجام دهیم. ما از اشتباهمان درس گرفتیم. اگر اشتباهات بازی رفت را انجام ندهیم می توانیم خیلی راحت الاهلی را ببریم و صعود کنیم.

وقتی از این بازیکن سوال شد چرا تیم های ایرانی در آسیا در چند سال اخیر تا مرحله ای بالا می آیند اما به فینال نمی رسند و یا اگر می رسند، به قهرمانی دست پیدا نمی کنند پاسخ داد: من فکر می کنم فوتبال ما تا حدودی پیشرفت داشته ما درجا می زند. ما در کشورهای آسیایی دیگر سرمایه گذاری می شود و تیم ها زیرساخت های خوبی دارند و با علم روز دنیا جلو می روند و از حداقل توانایی و استعدادی که دارند استفاده می کنند اما تیم های ما این شرایط را ندارند به همین ترتیب تا مرحله ای بالا می روند و سپس حذف می شوند تا زمانی که این مشکلات ادامه دار باشد وضعیت به همین صورت است.

هنگامی که از مدافع نفت تهران سوال شد آیا واقعا باشگاه نفت از آنها حمایت نمی کند گفت: آن حمایتی که انتظار داشتیم از ما بشود، نشد. البته باشگاه تمام تلاش خودش را انجام داد. نفت تنها نماینده ایران در آسیاست و باید حمایت های ویژه ای از ما می شد که متاسفانه این اتفاق برای ما نیفتاد.

لطفی در پایان افزود: واقعا از مردمی که ما را در روز بازی با الاهلی امارات حمایت کردند، تشکر می کنم. انتظار نداشتیم آن تعداد هوادار به استادیوم بیایند اما هواداران پرسپولیس و استقلال به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند. نشد آنها را خوشحال روانه خانه کنیم تمام سعی مان را می کنیم در بازی برگشت دل آنها را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها