کد خبر : 1263293 | 07 شهریور 1394 ساعت 12:35 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو:درهرصورت‌صدمین‌بازی‌ام‌را‌جشن‌می‌گیرم

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که اگر تیمش مقابل کریستال پالاس شکست هم بخورد، صدمین بازی اش روی نیمکت چلسی را جشن خواهد گرفت.

مورینیو:درهرصورت‌صدمین‌بازی‌ام‌را‌جشن‌می‌گیرم
به گزارش "ورزش هس"، سرمربی پرتغالی در دومین دوره ی خود، به صدمین بازی رسیده است و آماری استثنایی از خود به جای گذاشته است. در حقیقت، مورینیو در طول دو دوره حضورش در چلسی، تنها فصل گذشته مقابل ساندرلند شکست خانگی را تجربه کرد. حال او عنوان کرد که حتی اگر مقابل پالاس شکست هم بخورد، جشن صدمین دیدار حضورش روی نیمکت چلسی را برگزار خواهد کرد.

او گفت:" اگر درباره شام از من سوال کنید، کمی مخالف آن هستم. اگر ببازم، بیرون می‌روم، حتی بیشتر از اینکه پیروز شوم، جشن خواهم گرفت. چندین رستوران می‌شناسم که به یکی از آنها خواهم رفت. مثل یک موضوع خانوادگی است. نباید خودم را پنهان کنم که بازی را شکست خورده ام و خانواده ام را بیشتر ناراحت کنم زیرا وقتی شکست می‌خوریم، در خانه می‌مانیم. من همیشه بیشترین تلاشم را انجام می‌دهم و اگر شکست بخورم، نیازی نیست در خانه بمانم. گاهی تا یک رستوران که نزدیک استادیوم است قدم می‌زنم. مثلا بازی ساعت 5 به پایان می‌رسد و من تا حدود 7:30 خودم را به آنجا می‌رسانم و هنوز مردم آنجا هستند."

مورینیو ادامه داد:" اگر پیروز شوم، رکورد خوبی به ثبت خواهد رسید. در حال حاضر، تنها دیدار صدم است که کمی معنی دارد. 99 بازی دیگر اهمیتی ندارند.امروز اگر پیروز نشوم، خوشحال نخواهم بود ولی تنها پیروزی مقابل کریستال پالاس است که خوشحالم می‌کند."

دیدگاه‌ها