کد خبر : 1263309 | 07 شهریور 1394 ساعت 13:23 | 7.1K بازدید | 8 دیدگاه

ذوالفقاری: نمی دانم چرا تراکتور نتیجه نمی گیرد

سرپرست تراکتورسازی تبریز در مورد وضعیت این تیم و حواشی پیش آمده توضیحاتی می دهد.

ذوالفقاری: نمی دانم چرا تراکتور نتیجه نمی گیرد
به گزارش "ورزش سه"، ایوب ذوالفقاری در مورد کسب تساوی تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان گفت: ما از قبل می دانستیم که استقلال تیمی کاملا آماده و دارای بازیکنان جوان است. آنها در رتبه دوم جدول قرار داشتند و قطعا نمی خواستند از کورس عقب بمانند. ما هم قصد داشتیم 3 امتیاز را بگیریم. نیمه اول خوب بازی کردیم اما با توجه به تعویض هایی که در نیمه دوم انجام شد، روند ما بهتر شد اما نتوانستیم ببریم.

او در مورد اضافه شدن 2 مربی ایرانی به کادرفنی تراکتورسازی ادامه داد: راستش مسوولین باشگاه و اعضای هیات مدیره بعد از بازی چهارشنبه صلاح دانستندکه 2 مربی ایرانی اضافه شوند.

سرپرست تراکتور در مورد وضعیت مصدومین این تیم نیز گفت: ما 2 مصدوم به نام های نریمان جهان و خلیل زاده داریم که مصدومیت سامان به مراتب شدیدتر است اما این دو به احتمال زیاد بعد از تعطیلات لیگ آماده می شوند.

وی در مورد اینکه چرا تراکتورسازی با این همه ستاره نتایج خوبی نگرفته ادامه داد: راستش خودم دلیلش را نمی دانم و تعجب کردم و فقط این را می دانم که باید به بچه ها زمان داد تا هماهنگ شوند.

ذوالفقاری در پایان در مورد انتقادی که به مدیرعامل تراکتورسازی می شود و شعار هواداران علیه عباسی در بازی با استقلال خوزستان افزود: آقای عباسی واقعا زحمت می کشد، تراکتورسازی زندگی او شده و از صبح تا شب در باشگاه حضور دارد و فکر نمی کنم نتیجه نگرفتن تیم به او مربوط بشود.

دیدگاه‌ها