کد خبر : 1263355 | 07 شهریور 1394 ساعت 15:45 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

بازگشت MSN برای شکستن طلسم مالاگا

84 روز از آخرین باری که مثلث مسی، سوارز و نیمار در یک بازی رسمی برای بارسلونا به میدان رفتند می گذرد.

بازگشت MSN برای شکستن طلسم مالاگا
به گزارش "ورزش سه"، امشب بارسلونا اولین بازی رسمی خانگی خود را در برابر مالاگا برگزار خواهد کرد و یک بار دیگر شاهد حضور مثلث مهارنشدنی MSN در ترکیب این تیم خواهیم بود. انریکه امروز لیست بازیکنان دعوت شده برای این بازی را اعلام کرد و در این لیست، نام نیمار نیز به چشم می خورد.

سرمربی بارسا روز گذشته در نشست خبری خود نیز تایید کرده بود که نیمار بطور کامل بیماری اش را پشت سر گذاشته و بهبود یافته است. حال باید دید که ستاره برزیلی از ابتدا در ترکیب بارسا قرار خواهد گرفت یا اینکه در تیمه دوم وارد زمین می شود.

بارسا برای شکستن طلسم مالاگا نیاز مبرمی به درخشش مهاجمانش دارد؛ مهاجمانی که فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت، موفق به بازکردن دروازه مالاگا نشدند. مالاگا در زمین خود بارسا را بدون گل متوقف کرد و در دور برگشت در نوکمپ، به طرز عجیبی بارسا را با یک گل مغلوب کرد.

بارسلونا تا آن بازی، 11 دیدار متوالی را پیروز شده بود و پس از آن شکست، بسیاری از قهرمانی این تیم قطع امید کردند اما افت غیرمنتظره رئال مادرید باعث شد تا آن ناکامی نیز مانعی برای صعود بارسا به صدر جدول و در نهایت قهرمانی لالیگا نشود. آیا امشب طلسم ناکامی برابر مالاگا توسط مثلث MSN خواهد شکست؟

دیدگاه‌ها