کد خبر : 1263392 | 07 شهریور 1394 ساعت 18:27 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

صعود 4آزادکار ایران به نیمه‌نهایی نوجوانان جهان

نمایندگان اوزان 42، 50، 58 و 69 کیلوگرم کشورمان با پیروزی مقابل حریفان در پنج وزن اول مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

صعود 4آزادکار ایران به نیمه‌نهایی نوجوانان جهان

به گزارش "ورزش سه" از فارس، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان از صبح امروز به وقت محلی با برگزاری مسابقات 5 وزن اول در شهر سارایوو، پایتخت بوسنی و هرزگوین آغاز شده است که نمایندگان اوزان 42، 50، 58 و 69 کیلوگرم کشورمان با پیروزی مقابل حریفان راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

در وزن 42 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی دور اول با نتیجه 7 بر صفر اسلام ایلخانوف از ازبکستان را شکست داد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 11 بر 8 از سد دوگان کارا از ترکیه گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد. یزدانی برای حضور در فینال با نوراحمد ایرلاسبک از قرقیزستان مسابقه خواهد داد. در این وزن 16 نفر وزن کشی کرده‌اند.

در وزن 50 کیلوگرم عرفان آیینی در دور اول با نتیجه 12 بر صفر گنادی مارینوف از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم نیز از سد میهایلی جوآن از رومانی گذشت و راهی مرحله بعد شد. آئینی در این مرحله هم آلماز سمنبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی برای حضور در فینال با کنستاندینوف از روسیه مسابقه می‌دهد. در این وزن 23 نفر وزن کشی کرده‌اند.

در وزن 58 کیلوگرم امیرحسین کاووسی در دور نخست با نتیجه 5 بر صف مقابل آلکو لومیدزه از گرجستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم نیز ریکس پی از مقدونیه را شکست داد و گام به دور بعد گذاشت. کاووسی در این مرحله هم با نتیجه 7 بر 6 از سد تولگا تومور از مغولستان گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد. وی برای حضور در فینال با جینتارو موتویاما از ژاپن روبرو خواهد شد. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

در وزن 69 کیلوگرم مجتبی اصغری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر جولیان گبهارد از آلمان را شکست داد. وی در این مرحله نیز با نتیجه 11 بر صفر آناتولی کورول از اوکراین را مغلوب کرد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. اصغری برای حضور در فینال با اسماعیل عبداله‌یف از آذربایجان مسابقه می‌دهد. در این وزن 21 کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن 85 کیلوگرم میثم عبدی بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 12 بر 2 (ضربه فنی)‌ مغلوب نایل سیار از ترکیه شد تا برای ادامه کار منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

رقابت‌های پنج وزن دوم هم عصر امروز وزن‌کشی و مسابقات این اوزان از صبح فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها