کد خبر : 1263635 | 08 شهریور 1394 ساعت 17:13 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانیان:مشکل مالی مختص نفت نیست

سرپرست نفت تهران اعتقاد دارد نتیجه نگرفتشان در لیگ برتر و در بازی با الاهلی امارات دلایل خاص خودش را دارد که بیشتر آنها به پیش از فصل برمی گردد.

ایرانیان:مشکل مالی مختص نفت نیست
به گزارش "ورزش سه"، رحیم ایرانیان در مورد شکست نفت تهران مقابل الاهلی امارات گفت: ما به تجربه حریف باختیم. الاهلی بازیکنان بسیار خوبی دارد. آنها 4 بازیکن خوب هم امسال جذب کردند، این تیم را کاملا آنالیز کرده بودیم ولی در روز بازی از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و آنها در تک حمله ای که داشتند یک گل به ما زدند. متاسفانه ما نتوانستیم در کشور خودمان دل مردمان را شاد کنیم ولی بچه ها در بازی برگشت برای گرفتن نتیجه خوب انگیزه دارند.

او در مورد اینکه چرا نفت امسال شروع خوبی نداشته ادامه داد: شروعمان امسال خوب نبود و باید این را در نظر گرفت ما تمریناتمان را 10، 15 روز دیرتر از تیم های دیگر شروع کردیم و نتوانستیم به اردو برویم. بازی های تدارکاتی خوبی نیز انجام ندادیم و هنگامی که وارد لیگ شدیم شرایط باب میل مان نبود. 4، 5 بازیکن از جمع مان جدا شدند و بازیکنان جدیدی که به تیم آمدند نیاز به هماهنگی بیشتری دارند ما هم زمان کمی برای هماهنگی داشتیم ولی رفته به رفته شرایط بهتر می شود و بچه ها همدیگر را بیشتر درک می کنند.

وی در مورد اینکه گویا قرار بوده وزارت ورزش قبل از بازی با الاهلی کمک مالی به باشگاه نفت بکند و آیا اینکه این اتفاق افتاده یا خیر گفت: تا این دقیقه هیچ کسی از هیچ ارگانی به باشگاه نفت تهران کمک نکرده. مشکلات مالی مختص به تیم ما نمی شود و همه تیم ها درگیرش هستند. مدیران باشگاه درصدد هستند تا بچه ها نگرانی مالی نداشته باشند.

ایرانیان در پایان افزود: از تمام کسانی که در روز بازی با الاهلی امارات زحمت کشیدند و به استادیوم تشریف آوردند، صمیمانه تشکر می کنم. به هر حال بحث ملی در میان بود و طرفداران تا دقیقه آخر پشتیبان تیم نفت بودند.

دیدگاه‌ها