کد خبر : 1263784 | 09 شهریور 1394 ساعت 12:01 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

12 بازیکن تیم ملی بسکتبال برای دیدار با ژاپن

سرمربی تیم ملی بسکتبال با کنار گذاشتن فرید اصلانی و بهنام یخچالی از ترکیب تیم اعزامی به چین تایپه، دوازده بازیکن تیمش برای دیدار امروز برابر ژاپن در روز سوم مسابقات جام ویلیام جونز را معرفی کرد.

12 بازیکن تیم ملی بسکتبال برای دیدار با ژاپن
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم ملی بسکتبال که طی روزهای اول و دوم رقابت‌های جام ویلیام جونز درچین تایپه به ترتیب برابر کره‌جنوبی و تیم دوم میزبان به برتری دست یافت، تا دقایقی دیگر در روز سوم این رقابت‌ها به مصاف تیم ملی ژاپن می‎رود.

برای برگزاری این دیدار درک باورمن، سرمربی تیم ملی بسکتبال، فرید اصلانی و بهنام یخچالی را از ترکیب کنار گذاشت. بدین ترتیب حامد حدادی، محمد جمشیدی، اوشین ساهاکیان، سعید داورپناه، یونس لاله‎زاده، محمد حسن‎زاده، روزبه اغوان، حامد آفاق، سجاد مشایخی، جواد داوری، مهدی کامرانی و اصغرکاردوست ترکیب دوازده نفره تیم ملی بسکتبال را برای دیدار با ژاپن تشکیل می‌دهند.

تیم ملی بسکتبال در حالی مقابل ژاپن صف آرایی می‌کند که این تیم در دو دیدار گذشته خود به ترتیب برابر تیم ملی چین‌تایپه و نماینده آمریکا متحمل شکست شد.

همچنین امروز و در چارچوب روز سوم مسابقات بسکتبال جام ویلیام جونز دیدار دو تیم فیلیپین و کره جنوبی را محمد جعفرپور قضاوت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها