کد خبر : 1263875 | 09 شهریور 1394 ساعت 16:50 | 5.5K بازدید | 2 دیدگاه

نادری: میر شمسی می تواند راه اوکتاویو را برود

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: اوکتاویو می‌توانست ایران را قهرمان جهان کند و میرشمسی می‌تواند راه او را ادامه دهد.

نادری: میر شمسی می تواند راه اوکتاویو را برود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم علی نادری در خصوص جدایی مارکو اوکتاویو از تیم ملی ساحلی اظهار داشت: به عنوان بازیکن تیم ملی خیلی ناراحت شدم از اینکه فدراسیون فوتبال با اوکتاویو قطع همکاری کرد چرا که تیم ملی با این مربی برزیلی روند خوبی را طی می‌کرد.

وی ادامه داد: فدراسیون بعد از جدایی اوکتاویو، تصمیم گرفت محمدحسین میر‌شمسی را به عنوان جانشین وی معرفی کند که تصمیم خیلی خوب و خوشحال کننده‌ای برای ما بازیکنان بود. میرشمسی مورد تایید همه بازیکنان تیم است و دوست داریم از تجربیات او در تیم ملی بهره ببریم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی با تاکید بر اینکه دلیل ندارد بعد از اعلام فدراسیون مبنی بر انتخاب میرشمسی به عنوان جانشین اوکتاویو، نام مربی دیگری مطرح شود، خاطرنشان کرد: همه بازیکنان امیدوارند که با رفتن اوکتاویو، میر شمسی و هاشم‌پور به عنوان مربیان تیم ملی کار کنند چرا که آنها مربیان صادقی هستند و کمک خواهند کرد تا یکدلی و اتحاد بازیکنان حفظ شود.

نادری ضمن حمایت دوباره از اوکتاویو، گفت: رفتن اوکتاویو واقعا ناراحت کننده بود و با روندی که با این مربی بزرگ طی می‌کردیم این احتمال وجود داشت که حتی قهرمان جهان شویم. به هر حال فدراسیون تصمیم گرفته با اوکتاویو قطع همکاری کند و این تصمیم برای همه ما قابل احترام است اما وقتی میرشمسی به عنوان جانشین وی معرفی شد تمامی بازیکنان از این اتفاق استقبال کردند چرا که این مربی واقعا مورد تایید جامعه فوتبال ساحلی است.

وی با بیان اینکه بعضی مربیان با مطرح کردن نام خود برای جانشینی به دنبال منافع شخصی خود هستند، یادآور شد: امیدوارم فدراسیون از انتخاب میرشمسی به عنوان جانشین اوکتاویو حمایت کند چرا که او شایسته‌ترین مربی داخلی برای این پست است. میرشمسی فردی بسیار باشخصیتی است که در یزد توانست خود را ثابت کند و بازیکنان خوبی تحویل تیم ملی بدهد و قطعا او می‌تواند راه اوکتاویو را در تیم ملی ادامه دهد.


دیدگاه‌ها