کد خبر : 1263881 | 09 شهریور 1394 ساعت 17:22 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

مقانلو:

بازگشت مردانی و اسبقی یک فرصت طلایی است

سرمربی تیم ملی تکواندوی بزرگسالان ایران با تاکید براینکه بازگشت زودتر از موعود سجاد مردانی و بهنام اسبقی به شرایط مسابقه یک فرصت طلایی است، گفت: این دو هوگوپوش می توانند سهمیه حضور در بازیهای المپیک 2016 را از آن خود کنند.

بازگشت مردانی و اسبقی یک فرصت طلایی است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا بیژن مقانلو، تصریح کرد: مرحله دوم مسابقات گرندپری سال 2015 به میزبانی شهر سامسون ترکیه و از 27 شهریورماه آغاز خواهد شد و تیم ملی تکواندوی ایران با 7 هوگوپوش راهی این مسابقات خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه شرایط خوبی برای حضور در رقابت های فوق داریم و می خواهیم شرایط را برای کسب 2 سهمیه دیگر باقی مانده حضور در المپیک فراهم سازیم.

سرمربی تیم ملی تکواندوی در ادامه با اشاره به بازگشت مردانی و اسبقی به میادین عنوان کرد: باید ابتدا تشکر وی‍ژه ای از دکتر نوروزی، رازی و رهبری داشته باشم که با تلاش خود باعث شدند تا دو تکواندوکار ما زودتر از زمانی که فکر می کردیم به تمرینات بازگردند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به کسب سهمیه از سوی اسبقی و مردانی امیدوار است؟ گفت: این دو قبل از مصدومیت در بهترین شرایط برای کسب سهمیه بودند. واقعیت این است که روی آنان برای حضور در مسابقات ترکیه حساب نمی کردیم و حالا باید از این فرصت طلایی بهره ببریم.

برترین مربی جهان افزود: واقعیت این است که امید زیادی داریم تا به هدف خود که همان حضور با چهار تکواندوکار در المپیک است، دست یافته و در این رویداد بزرگ بهترین مدال ها را از آن خود کنیم.

وی در مورد مبارزه نکردن فرزان عاشورزاده در ترکیه، توضیح داد: وی سهمیه المپیک را کسب کرده و نیازی نیست تا در هر رقابتی به میدان برود، اما برای آنالیز حریفان به همراه تیم ملی ایران عازم ترکیه می شود.

مقانلو گفت: همچنین در خلال مسابقات ترکیه برای اخذ ویزای انگلیس به منظور حضور در مسابقات گرندپری منچستر اقدام می کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران اظهار داشت: امروز (دوشنبه) تمرین مشترک و مبارزه دوستانه ای با تیم ارتش ایران که هدایت آنرا محمدزوار برعهده دارد، خواهیم داشت تا شرایط نفرات را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی در پایان ترکیب تیم ایران را بدین شرح اعلام کرد:

وزن منهای 58 کیلوگرم (وزن اول المپیکی): آرمین هادی پور

وزن منهای 68 کیلوگرم (وزن دوم المپیکی): بهنام اسبقی و علیرضا نصرآزادانی

وزن منهای 80 کیلوگرم (وزن سوم المپیکی): مهدی خدابخشی و مسعود حجی زواره

وزن منهای 87 کیلوگرم (وزن چهارم المپیکی): سجاد مردانی و امید عمیدی

دیدگاه‌ها