کد خبر : 1263977 | 10 شهریور 1394 ساعت 07:16 | 292.9K بازدید | 63 دیدگاه

مهدی طارمی بازیکن ماه فوتبال ایران

هر آنچه در برنامه نود دیشب گذشت

برنامه نود این هفته از ساعت 22:31 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 1:52 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

هر آنچه در برنامه نود دیشب گذشت
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه نود این هفته از ساعت 22:31 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سوال مسابقه پیامکی این هفته به انتخاب بازیکن برتر ماه اختصاص یافته بود. امید ابراهیمی، محمدرضا اخباری، احسان حاج صفی، روح الله سیف الهی، مهدی طارمی و مهرداد محمدی گزینه های این هفته بودند.



خلاصه و حواشی مسابقه نفت تهران برابر الاهلی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا پخش شد.

پس از به نمایش درآمدن جدول لیگ و جدول گلزنان ، گزارش نود درجه پخش شد که طی آن اتفاقات هفته اخیر فوتبال ایران با ادبیاتی طنز گونه به تصویر کشیده شده بود.

فردوسی پور درگذشت کریم پور کارمند روابط بین الملل فدراسیون فوتبال را به خانواده وی تسلیت گفت.

وی همچنین اعلام کرد مراسم سالگرد درگذشت شکرانه داور فوتبال سه شنبه ساعت 16 تا 18 در حسینیه نجف آباد برگزار خواهد شد.

مسابقه سایپا و سپاهان با حاشیه تکرار قطع برق در ورزشگاه دستگردی پخش شد.

ولی رعیت عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا روی خط تلفتی برنامه نود آمد و علاوه بر صحبت کردن در مورد ماجرای سروش فیروزی بازیکن سایپا که بدون اطلاع مجید جلالی نامش به سازمان لیگ اعلام شده است، در خصوص مصدومیت بازیکنان سایپا و جریمه نقدی آنها اظهار داشت: این مسئله تصمیمی است که گرفته شده بود و هفته آینده بار دیگر در جلسه هیئت مدیره بررسی خواهد شد.

یکی از بازیکنان سایپا طی مصاحبه ای گفت بدلیل مصدومیت در حین بازی و تمرین با تیم، دچار مصدومیت شده و با توجه به دوری اش از میادین و لیگ، مبلغ قابل توجهی جریمه شده است، وی اظهار داشت پس از تسویه حساب متوجه کسری 60 میلیون تومانی در طلبم از باشگاه شدم و در نهایت اعلام کردند این مبلغ به عنوان جریمه بابت مصدومیت و دوری از مسابقات است!

وی در مورد سروش فیروزی اظهار داشت: رضایی مدیرعامل باشگاه گفت یک نفر این بازیکن را به وی معرفی کرده و ایشان هم او را به مجید جلالی معرفی کرد و جلالی تست گرفت و جوابش منفی بود و گفت به درد سایپا نمی خورد.

استدلال مدیرعامل باشگاه داد این بود که یکی از اسپانسرهای باشگاه که قرار بود کمکی به باشگاه کند، از این رو این بازیکن را معرفی کرده است.

گفتنی است؛ بیت اله رضایی مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده برای پاسخگویی پشت خط نمی آید و گفته فقط به شکل حضوری در برنامه حاضر می شود.

آنالیز عملکرد بهترین بازیکن ماه لیگ برتر پخش شد.

1038045

گزارشی از دیدار تیم های ملوان - گسترش به همراه حواشی و مصاحبه های مربیان و بازیکنان دو تیم پخش شد.

گزارشی از تیم ملی گوام و آشنایی با این تیم پخش شد. تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 17 پنجشنبه 12 شهریور در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف تیم گوام میرود.

خسرو حیدری بازیکن تیم فوتبال استقلال میهمان حضوری برنامه نود بود.

1038046

وی در مورد سئوال مسابقه پیامکی این هفته اظهار داشت: با توجه به اینکه من استقلالی هستم امید ابراهیمی را انتخاب می‌کنم اما احسان حاج صفی هم خیلی خوب بازی کرده است.

من خودم از این تیم دوم فرانکفورت پیشنهاد داشتم ولی سنم طوری است اگر آنجا می رفتم تا زمانی که به لیگ برتر آلمان می رسیدم عضو تیم پیشکسوتان می شدم!

وی افزود: امسال تیم ملی جوانان خوبی دارد و امیدوارم با این شرایط بتوانیم نتایج خوبی را در جام جهانی بدست آوریم.

وی در مورد پاس های گل خود خاطرنشان کرد: تا جایی که می دانم 51 پاس گل به هم تیمی هایم داده ام.

وی ادامه داد: رابطه خوبی با پرویز مظلومی دارم، با مظلومی صحبت کردم تا امسال در ترکیب تیم جایم را عوض کند دوست دارم امسال به عنوان بازیکن آزاد ادامه دهم.

حیدری درباره پست هافبک میانی اش در تیم ملی گفت: در اردوی سوئد آقای کی روش گفت می خواهم در پست جدید هافبک وسط از تو استفاده کنم. آقای نکونام و آندو و مسعود شجاعی آن زمان وسط بازی می کردند که الان آندو هافبک دفاعی بازی می کند و من کنار او هستم.

1038047

حیدری درباره شوخی با سرتوپ های او در برنامه نود نوروزی گفت: آیتم جالبی بود. بعضی ها در خیابان من را دیدند و گفتند عادل به تو گیر داده و من گفتم نه فقط طنز بود. خود سر توپ زدن هنر است و سرآمدش هم لیونل مسی است که طوری سر توپ می زند که مهره های کمر طرف جابجا می شود.

فیلم سوال حنیف عمران زاده از خسرو حیدری پخش شد که پرسید: «آقای حیدری چرا سانتر شما سال قبل تا محوطه پنج و نیم متر بیشتر نمی آمد؟ ۱- کمبود ویتامین ۲- اردوهای زیاد تیم ملی ۳- نبود روشنا(فرزند حیدری) ۴- همه موارد.

حیدری در پاسخ گفت: فکر کنم همه گزینه ها درست بودند.

عمران زاده سوال دوم را این طور پرسید: این پول هایی که سال قبل در اتوبوس برای کمک جمع می کردی کجا رفت؟

حیدری به شوخی پاسخ داد: به هر حال باید روی پول ها سرمایه گذاری کنیم. قبل از بازی از بچه ها پول جمع می کنیم و به کسانی که احتیاج به کمک دارند می رسانیم که کار قشنگی است.

حیدری درباره این حرف که می گویند کمی ترسو است و صحت دارد از چیزهایی مثل بلندی می ترسد یا خیر گفت: نه چنین چیزی وجود ندارد.

وی درباره اضافه وزن کرار گفت: من وقتی او را دیدم گفتم با خودت چه کار کردی که این قدر چاق شدی؟ الان فکر کنم در تعطیلات لیگ آماده شود و اگر آماده باشد بازیکن تاثیرگذار و خوبی است. سال قبل بازی های خوبی انجام داد و امسال باید دوندگی اش را در خط هافبک با توجه به شرایط بازیکنان کناری اش بیشتر کند.

وی درباره لقب حیدری فابرگاس که هواداران استقلال به او داده اند که ارتباطی با پست او ندارد گفت: هر بازیکنی به تیم های استقلال و پرسپولیس می آید همان روز اول برایش لقبی درست میکنند و روز اول لقب حیدری فابرگاس را روی من گذاشتند. الان فکر کنم منطقه بازی ام به فابرگاس نزدیک تر شده باشد.

حیدری در پاسخ به اینکه آیا استقلال امسال مدعی قهرمانی است گفت: تیم ما امسال متحول شده. اول فصل بازیکنان خیلی خوبی گرفتیم حتی می توانستیم بازیکنانی مثل جواد نکونام را هم جذب کنیم که هم خودش استقلالی است و هم خانواده ای استقلالی دارد.
خود من دوست داشتم جواد با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند و انشاالله این اتفاق هم خواهد افتاد.

گزارشی پخش شد که طی آن حنیف عمران زاده و آرش برهانی از خاطرات خود با خسرو حیدری می گفتند.

1038048

گزارش تقویم نود این هفته با دیدار ستارگان ایران و ستارگان جهان آغاز شد. دیدار پرسپولیس - پگاه در سال 82 که پرسپولیس در آن دیدار 8 گل به ثمر رساند، صحبت با وینگو بگوویچ سرمربی وقت پرسپولیس، دیدار استقلال - برق شیراز که زودهنگام ترین اخراج را در خود داشت. روز ملی یوزپلنگ( 9 شهریور ) ، تولد رضا یزدانی ( پلنگ جویبار ) ، دیدار استقلال و مس در سال 86، تولد تختی ( 5 شهریور )، تولد جاسمیان ( 3 شهریور 1315 ) ، درگذشت پالیزبانی (موتورسوار نام آشنای کشورمان) ،از جمله اتفاقات این هفته بودند.

گزارش مفصلی از دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد به همراه حواشی و صحبت های مربیان و بازیکنان دو تیم مورد پخش شد.

عوامل برنامه نود سفری به اهواز داشتند و طی این سفر و گزارش پخش شده، در مورد فوتبال اهواز توضیحاتی ارائه داد. نکته جالب توجه در این گزارش، زمین خاکی بود که بازیکنان نوجوان حاضر در این زمین هر یک با نام یک بازیکن مطرح در زمین حضور داشتند.

صحنه هایی از دیدار تیم های راه آهن - سیاه جامگان و صحبت های بازیکنان و مربیان دو تیم پخش شد.

عملکرد بازیکنان لژیونر فوتبال کشورمان در لیگ های خارجی مورد بررسی قرار گرفت.

علی خسروی کارشناس داوری برنامه بود که داوری دیدارهای هفته گذشته را مورد بررسی قرار داد.

1038049

دیدار تیم های پدیده - صبا به همراه حواشی و صحبت های مربیان و بازیکنان دو تیم پخش شد.

گزاشی از "ادامه بلاتکلیفی فوتسالیست ها" از باشگاه خبرنگاران پخش شد طی آن به اختلافات مسئولان در این رشته و بلاتکلیفی وضعیت تیم ملی فوتسال اشاره شده بود.

محمد رضا عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد سرمربیگری رمضانی در سیاه جامگان اظهار داشت: رمضانی روی تیم شناخت خوبی دارد و گزینه مناسبی برای سرمربیگری تیم بود و از همین رو در این جایگاه قرار گرفت.

گزارشی از تمرین تیم ملی امید در کشور هلند پخش شد. طی این گزارش بازیکنان به صحبت پرداختند.

محمد خاکپور نیز در این گزارش اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، امیدواریم از این تعداد بازیکن امید، 7 بازیکن به تیم بزرگسالان یاری دهند.

در پایان برنامه 50 درصد بینندگان برنامه و شرکت کنندگان در مسابقه پیامکی، مهدی طارمی را به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب کرده بودند.

1038050

برنامه این هفته نود ساعت 1:52 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها