کد خبر : 1264036 | 10 شهریور 1394 ساعت 11:55 | 6.4K بازدید | 2 دیدگاه

شاید به روسیه نروم

روزبهانی: فدراسیون بوکس فراموشم کرده است

مشتزن المپیکی ایران این روزها تمرینات خود را به سختی و با تحمل فشارهای بسیار به صورت شخصی پیگیری می‌کند.

روزبهانی: فدراسیون بوکس فراموشم کرده است
 احسان روزبهانی که نخستین سهمیه المپیک 2016 را برای ایران به دست آورده است، از بی‌مهری‌های فدراسیون بوکس گله دارد. او که با حداقل امکانات و هزینه تمرینانش را پشت سر می‌گذارد، از احتمال عدم حضورش در مسابقات بوکس حرفه‌ای آیبا APB برای دفاع از کمربند قهرمانی خود به دلیل همین بی‌توجهی‌ها خبر می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا احسان روزبهانی درباره احتمال حضور نیافتنش در ر‌قا‌بت‌های بوکس حر‌فه‌ای آیبا APB در روسیه اظها‌ر کرد: در طول این مدت هیچ حمایتی از من صورت نگرفته و از سوی فدراسیون بوکس نه اردوی تدارکاتی برایم برگزار شده و نه عازم ر‌قا‌بت‌های برون‌مرزی مهم شده‌ام. من هم به فکر آبرویم هستم و احتمال دارد، در مسابقات بوکس حر‌فه‌ای آیبا APB در مسکو حضور پیدا نکنم.

او در مورد تغییر چند باره محل دیدارش با حریف بلغارستانی‌ نیز گفت: مسئولان برگزار کننده این دیدار در ابتدا از ایران خواستند که میزبانی این مسابقه را بر عهده بگیرد، اما مسئولان فدراسیون این درخواست را رد کردند و به همین خاطر محل برگزاری این دیدار چندین بار تغییر کرد. این یک فرصت خوب و بسیار استثنایی برای بوکس ایران بود که مبارزه من با حریف بلغارستانی به میزبانی کشورم برگزار شود.

مشتزن المپیکی ایران خاطر‌نشان کرد: در این مدت به هیچ تورنمنتی اعزام نشده‌ام و گویا فدراسیون بوکس به کلی فراموشم کرده است. پس از کسب سهمیه المپیک نیز هیچ اتفاقی برایم رخ نداد و تغییری در وضعیتم به وجود نیامد. گویا در این میان مهم نیست که سهمیه المپیک 2016 را کسب کرده‌ام.

احسان روزبهانی

روزبهانی در مورد حمایت‌های کمیته ملی المپیک نیز گفت: کمیته‌ فقط برایم در آکادمی ملی المپیک یک اتاق گرفته است و تمریناتم را در آکادمی پیگیری می‌کنم. با این شرایط و با عدم حمایت‌ چشم‌انداز روشنی در مورد آینده ندارم.

او همچنین به برداشتن سهمی از پاداش مشتزنان حاضر در مسابقات لیگ حر‌فه‌ای از سوی فدراسیون بوکس اشاره کرد و گفت: نمی‌دانم چرا و به چه دلیل فدراسیون بخشی از پاداش بوکسورهای حاضر در ر‌قا‌بت‌های APB را برمی‌دارد. وقتی فدراسیون هیچ کاری برای ما انجام نمی‌دهد، چرا بخشی از پاداش ما را برای خودش برمی‌دارد؟

مشتزن المپیکی ایران خاطر‌نشان کرد: البته باید تاکید کنم تمامی بوکسورهای ایران در بخش‌های مختلف با یکدیگر متحد و همدل هستند و این برخی از اهالی فدراسیون بوکس هستند که چنین مشکلاتی را به وجود می‌آورند.

روزبهانی با بیان این که با تمام مشکلاتی که وجود دارد، تلاش می‌کند تا بهترین نتیجه‌ را در المپیک 2016 ریو کسب کند، گفت: خوشحالم که توانستم راهی را برای سایر ورزشکاران ایران باز کنم. بالاخره یک نفر باید از این جاده خاکی عبور و با تمام مشکلات مسیرش را دنبال می‌کرد. من برایم کسب مدال جهانی و المپیک از همه چیز مهم‌تر‌ است و امیدوارم با لطف خدا و دعای مردم به موفقیت دست پیدا کنم.

او در پایان خاطر‌نشان کرد: باید بگویم لطفی که مردم همواره در حق من دارند، پایان ناپذیر است و همین امر هم باعث می‌شود با وجود تمام مشکلات مسیرم را برای موفقیت دنبال کنم.

دیدگاه‌ها