کد خبر : 1264101 | 10 شهریور 1394 ساعت 14:57 | 12.2K بازدید | 12 دیدگاه

از سه مدیرعامل قبلی تیم ممنونم

اژدری زاده:قرارداد خانزاده فسخ نمی شود

مدیرعامل تیم فولاد خوزستان می گوید جلسات مختلفی با اسکوچیچ داشته است و نقاط ضعف تیم را به خوبی شناخته اند.

اژدری زاده:قرارداد خانزاده فسخ نمی شود
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا اژدری زاده در رابطه با شرایط اخیر فولاد پس از باخت به تیم پرسپولیس گفت:

تیم سیرصعودی خواهد داشت
درست است نتایج خوبی به دست نیاوردیم اما جلسات زیادی با اسکوچیچ داشتیم و بازیها را بررسی کردیم، در مورد اشکالات تیم و بازی های آینده صحبت های زیادی داشتیم و ایشان به طور جدی معتقد هستند تیم سیرصعودی خواهد داشت و ما نیز همین اعتقاد را داریم و به همین دلیل باید تمام حمایت های مان را از تیم داشته باشیم.

بازیکنان باتجربه مان اضافه می شوند
ما می دانیم که نقطه ضعف اصلی تیم ما در خط حمله است، از ابتدای فصل هم به دنبال رفع این موضوع بودیم و هستیم اما نمی توانیم بی گدار به آب هم بزنیم از طرفی به پتانسیل تیم فعلی نیز اعتقاد داریم و مطمئن هستیم بالاخره روی غلتک می افتند، از طرفی چند نفر از بازیکنان باتجربه تیم مانند جماعتی، فشنگچی و خانزاده هنوز به تیم اضافه نشدند، هنوز ابتدای فصل است به زودی و با اضافه شدن این بازیکنان و هماهنگ شدن تیم وضعیت مان تفاوت خواهد کرد. من این اطمینان را به هواداران می دهم که به زودی روزهای خوش فولاد را بازهم خواهند دید.

فسخ قرارداد خانزاده شایعه است
در رابطه با عدم بخشش محمدرضا خانزاده باید بگویم ما به صورت مرتب با فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق در ارتباط هستیم و رایزنی های لازم را در این زمینه انجام می دهیم تا کاری که به صلاح فوتبال است اتفاق بیفتد. البته ما چیزی بیشتر از قانون نمی خواهیم و نکته ای که حائز اهمیت است انسان جائزالخطاست و این بازیکن نیز مدت هاست از کار خود پشیمان است، وی دوماه است در گرمای اهواز مشغول تمرین است تا در صورت بخشش بتواند به ترکیب تیم راه پیدا کند.
در مورد شایعاتی که مبنی بر فسخ قرارداد این بازیکن عنوان می شود باید بگویم همچین موضوعی اصلا صحت ندارد، وی بازیکن تیم فولاد است و می ماند، اما کلیه حق و حقوق باشگاه محفوظ است و قطعا کسی بیشتر از حد خود از این تیم حقوقی دریافت نخواهد کرد.

هر خشونتی را محکوم می کنیم
در رابطه با اعتراض هواداران این تیم و صحبت هایی مبنی بر جایگزینی مربی دیگری به جای اسکوچیچ باید بگویم بهرحال هرکسی نقطه نظرات خود را دارد اما در نهایت مصلحت هر تیمی را مسئولین آن تیم می دانند و به دلیل اینکه مسئولین هر تیم هم مافوق دارند باید همه مسائل دقیق مورد ارزیابی قرار بگیرند. از طرف دیگر باید بگویم ما کلا مخالف هرگونه کار خشونت آمیز هستیم، ورزش فقط جای رقابت سالم است، آن هواداری که با سنگ به سر خبرنگاری ضربه وارد کرده باید به گذشته خود رجوع کند، قطعا خود نیز اشتباهاتی داشته است باید ببیند کسی با سنگ به یر وی زده است؟ ما راه گفت و گو را باز گذاشتیم و از همین جا می گوییم باشگاه فولاد هرگونه حرکت خشونت آمیز را محکوم می کند.

از سه مدیرعامل قبلی فولاد ممنونم
وظیفه خودم می دانم از سه مدیرعامل قبلی این تیم تشکر کنم، آقای دهکردی با سکوتش از بنده و تیم حمایت کرده، آقای رضاییان با صحبت هایی که داشته به تیم روحیه داده و از مدیریت تیم نیز حمایت کرده است و آقای باقریان نیز احساس خطر کردند و در مورد تیم صحبت کردند، از هر سه این عزیزان تشکر می کنم و افتخار می کنم اکنون در جایی هستم که روزی این عزیزان حضور داشتند.

از آن روزنامه شکایت می کنم
متاسفانه در تاریخ 02/06/94 یکی از روزنامه های ورزشی و سایت همان روزنامه مطلب سراسر کذبی علیه من چاپ کرده بودند و بنده کاملا حق خودم می دانم از این روزنامه شکایت کنم و این کار را نیز انجام خواهم داد اما از کلیه رسانه ها خواهش می کنم جانب انصاف را رعایت کنند و همیشه از انتشار مطالب کذب خودداری کنند.

دیدگاه‌ها