کد خبر : 1264110 | 10 شهریور 1394 ساعت 14:30 | 76.1K بازدید | 23 دیدگاه

گزارش روز:

رئال مادرید و بازی با اعتبار دخیا و ناواس

شب گذشته به طرز عجیبی با اعتبار و شخصیت دو دروازه بان شاخص این روزهای دنیا یعنی داوید دخیا و کیلور ناواس بازی شد.

رئال مادرید و بازی با اعتبار دخیا و ناواس
به گزارش "ورزش سه"، یک اشتباه اداری از سوی مسئولان باشگاه رئال مادرید و دیر فرستاده شدن مدارک داوید دخیا به فدراسیون فوتبال اسپانیا، سبب شد تا نه دخیا بتواند پیراهن رئال را به تن کند و نه کیلور ناواس طبق توافق صورت گرفته، راهی منچستریونایتد شود.

هر دو دروازه بان چمدان های خود را بسته و آماده سفر به مقصد جدید خود بودند اما اشتباه عجیب و بی سابقه باشگاه رئال مادرید سبب شد تا این اتفاق میسر نشود. رئال مادرید داستان جذب دخیا را برای کم کردن رقم موردتقاضای یونایتد، به روز آخر نقل و انتقالات کشاند؛ در حالیکه این فرصت را داشت تا خیلی زودتر از اینها و با پذیرش تقاضای مدیران منچستریونایتد، انتقال دخیا به مادرید را عملی کند.

حال که با یک اشتباه، دخیا در یونایتد ماندنی شده و ناواس نیز بالطبع از رئال جدا نخواهد شد، چه بر سر این دو دروازه بان ارزشمند خواهد آمد؟ دخیا تحت هیچ شرایطی آینده خود را در یونایتد نمی دید و برعکس او، ناواس که تقریبا با اجبار رئالی ها قصد پیوستن به منچستریونایتد را داشت؛ در حالی به کار در این تیم ادامه خواهد داد که می داند مورد اعتماد مدیران رئال قرار ندارد.

دخیا حالا مجبور است یک فصل دیگر در الدترافورد بماند و با فان خال به کار ادامه دهد اما همه می دانند که ممکن است او یک سال تمام یا روی نیمکت بنشیند یا حتی به سکوها تبعید شود؛ مشابه آنچه در 6 بازی گذشته شیاطین سرخ بر سر او آمده است.

در سوی دیگر ناواس بی شک باز هم دروازه بان ثابت رئال خواهد ماند اما واقعا از این پس در سر او چه خواهد گذشت؟ آیا ناواس همان دروازه بان باروحیه هفته های اخیر خواهد بود؟ دروازه بانی که نزد هواداران رئال محبوب است اما مدیران باشگاه به او درهای خروجی رئال را نشان دادند.

در این میان، به دلیل اشتباه رئال مادرید، با روح و روان دخیا و ناواس بازی شد و هر دو، سرنوشت نامعلومی را در یک سال آینده برای خود متصور خواهند بود.

دیدگاه‌ها