کد خبر : 1264211 | 11 شهریور 1394 ساعت 10:17 | 81.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقادشدیدنماینده مجلس‌ازطرح کمک های مردمی

نماینده مردم تهران در مجلس از شرایط حاکم بر پرسپولیس انتقاد کرد .

به گزارش "ورزش سه"، حسین طلا گفت : متاسفانه از این تیم پر طرفدار تهرانی اخباری به گوش می رسد که برای تمام مردم تهران و ایران و حتی طرفداران تیم رقیب نگران کننده است. اخباری از این تیم در رسانه ها منتشر می شود که نشان می دهد مسولان فعلی تیم توانایی لازم و کافی برای اداره این باشگاه بزرگ را ندارند.

وی تاکید کرد : بدون هیچ تردیدی اوضاع نا به سامان این تیم برعهده مسولان باشگاه ، مجمع گردانندگان پرسپولیس و وزارت ورزش و شخص وزیر است که باید بحران را قبل از به وجود آمدن مدیریت می کردند اما رفتارها و گفتارها نشان می دهد که چنین اتفاقی رخ نداده.

طلا با انتقاد شدید از مطرح شدن بحث کمک مردمی هواداران گفت : گرفتن کاسه گدایی در دست و سواستفاده از احساسات مردم شریف و ورزش دوست کار قشنگی نبوده و نیست. این باشگاه متولیانی دارد که باید به فکر پیدا کردن اسپانسرهای قدرتمند و پردرآمد می بودند تا کار به اینجا کشیده نشود. اینکه مشوقین تیم در کنار زحمات خود روی سکوها باید دنبال این باشند که برای تیم نقدینگی فراهم کنند البته قابل تقدیر است اما نشان می دهد که مدیریت در انجام کارهای خود توان لازم را نشان نداده. پرسپولیس به مدیرانی نیاز دارد که توان جمع کردن کار را داشته باشند نه متوسل شدن به کمک های مردمی.

نماینده مردم تهران ، ری و شمیرانات به قضیه اعتصاب بازیکنان اشاره کرد و گفت : بازیکنان محترم پرسپولیس به یاد داشته باشند که چشم امید میلیون ها هوادار به آنها دوخته شده و پیراهن تیم بزرگی بر تن آنهاست. به مطالبات و گلایه های به حق و خواسته های درست این عزیزان احترام می گذارم اما از کلیه مربیان و بازیکنان محترم پرسپولیس درخواست می کنم از تعطیل کردن تمرینات خودداری کنند و مدتی دیگر نیز به مسولان باشگاه فرصت بدهند تا این مشکلات برطرف شود.

طلا در پایان تاکید کرد : نمایندگان مجلس باید در موارد اینگونه نیز خود را موظف به دخالت و احقاق حقوق موکلان محترم خود بنمایند. امیدوارم هم وزارت ورزش و هم مجلس شورای اسلامی هر چه سریع تر به این قصه ورود کنند تا مشکل مالی پرسپولیس و همچنین استقلال مرتفع گردد.

دیدگاه‌ها