کد خبر : 1264291 | 11 شهریور 1394 ساعت 14:23 | 21K بازدید | 5 دیدگاه

تا یکشنبه پول می رسد

طاهری: اعتصاب درست نیست

طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز بعد از اعتصاب سرخپوشان در جمع خبرنگاران در مورد شرایط باشگاه پاسخگو بود.

طاهری: اعتصاب درست نیست
به گزارش "ورزش سه"، علی اکبر طاهری از حل مشکلات باشگاه پرسپولیس صحبت کرد:

بار قبل هم توضیح دادم که در سر فصل واگذاری باشگاه بودیم و بعد از اینکه دولتی شدیم انتظار می رفت ما پوشش مالی را کامل داشته باشیم. به غیر از تحصیل مان از درآمد تبلیغاتی به دنبال تحصیل از طریق پیامکی بودیم اما باز هم نمی توانیم این کار را انجام دهیم. هیات دولت و در این مقطع قرار شد کار انجام شود و این نشاندهنده این است که در وزارت و هیات دولت نگاه ویژه ای به این باشگاه است تا هواداران خوشحال شوند. من باید از کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم و به امید خدا در روزهای آینده مشکلات حل می شود. ما بدهی های بین المللی هم داریم که از طریق دولت و وزارت ورزش به مرور مشکلات را حل می کنیم.

تا یکشنبه بخشی از پول می رسد

او در پاسخ به اینکه امروز به باشگاه پول واریز می شود هم گفت : وزارت ورزش با توجه به سرفصل هایی که دارد اجازه پرداخت به ما ندارد و ما باشگاه دولتی هستیم. باید کمک به ما وارد خزانه شود و بعد به ما پرداخت شود. تا روز یکشنبه بخشی از این مشکلات حل می شود. بازیکنان نگران هستند و من بیشتر از همه نگران هستم. بازیکنان و کادر فنی امروز تمرین خوب بدنسازی داشتند و به درفشی فر می روند. در حال حاضر مشکلاتی مانند معوقات مالی، دارایی، بیمه، مالیات و... وجود دارد که با کمکی که قرار است از سوی وزارت ورزش و دولت برسد را حل می‌کنیم.

اسپانسر خرج کل باشگاه را نمی دهد

طاهری در رابطه با اسپانسر هم صحبت کرد: وقتی می‌گویند اسپانسر می آید همه فکر می کنند تمام مشکلات را حل می کنند اما فقط بخشی از مشکلات را پوشش می دهد. این مساله به مرور به ما می رسد و اینطور نیست که پول عظیمی به ما برسد. ما تا انتهای فصل مذاکره می کنیم و با یکی، دو نفر هم صحبت کردیم اما خودمان استقبال می کنیم با یک نفر کار کنیم و از طریق پیامکی و هوادارای منابع دیگر را تامین کنیم.

اجاره یک قسمت با کل باشگاه فرق دارد

سرپرست باشگاه در پاسخ به این سوال که چرا اسپانسر برای باشگاهی که سیصد میلیارد قیمت گذاری شده، اسپانسری پیدا نمی شود؟ گفت: به نظرم باید جدا کنیم. شما ببینید اگر بخواهیم یک ساختمان را بفروشیم قیمت خاص خودش را دارد و اگر بخواهیم قسمتی را اجاره دهیم قیمت مختلفی دارد.

60 میلیارد معوقه داریم

ما در حال حاضر می خواهیم درآمد روزانه را مربوط به بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنیم. این باشگاه 50،60 میلیارد معوقه دارد که با مذاکره با مراکز ذی صلاح این معوقات را پرداخت کنیم. ما یکسری هزینه های جاری داریم و یکسری هزینه های معوقه. اگر دادگاه حکمی دهد آن قطعی می شود و باید پرداخت شود. شکایت ها در داخل و خارج اگر قطعی شود این مساله ماست و باید برطرف کنیم. پوشش هزینه های ایاب و ذهاب، کادر و بازیکنان و پرداختی به آنها وظیفه ماست. همچنین اگر معوقات قطعی شود ما باید پرداخت کنیم. فکر کنم ما 60 میلیارد معوقه داریم که باید کارشناسی کنیم و مراجع ذیصلاح آن را پیگیری کند. ما مکلف هستیم تا پایان فصل پرداختی ها داشته باشیم. ما با کمک وزیر و مسوولان می توانیم با یک برنامه خوب و منظم پرداختی ها را داشته باشیم.

با هدایتی دوست قدیمی هستم

طاهری در مورد دیدارش با هدایتی در حالیکه با تعجب به خبرنگاران نگاه می کرد، گفت: ما با اسم کوچک همدیگر را صدا می زنیم و ارتباط مان به خیلی وقت پیش برمی گردد. مساله خاصی نبوده و نخواهد بود و هر کس دیگری هم که به عنوان هوادار بخواهد به تیمش کمک کند ما استقبال می کنیم. ما از تمام هواداران خاص انتظار خاص داریم.

با باقری درگیر نشده ام

طاهری درگیری با کریم باقری را تکذیب کرد و گفت: این مسائل درست نیست و هر کس در هر جایگاهی است کارش را انجام می دهد. برای بازیکنی هم گفتند که در رختکن می خوابد هتلی در نظر گرفته شده بود که خودش نرفت.

هیات مدیره در مورد اسپانسر تصمیم می گیرد

طاهری در این باره که انتخاب اسپانسر در حیطه وظایف هیات مدیره باشگاه است یا وزارت ورزش توضیح داد: هیات مدیره هم در این زمینه فعالیت می کند اما رکن اصلی وزارت ورزش است که آنها اتفاقا  اسپانسرهای علاقه مند به حمایت مالی از پرسپولیس را به باشگاه ارجاع می دهند تا هیات مدیره در این باره تصمیم گیری کند. ضمن اینکه هیات مدیره و وزارت ورزش در این باره با هم هماهنگ هستند تا همواره اسپانسری به باشگاه معرفی شود که در چارچوب مقررات و قوانین فعالیت کنند.

انتظار می رفت حق پخش مبلغ بیشتری باشد

طاهری در مورد حق پخش هم گفت: انتظار می رفت مبلغ قابل توجهی در میان باشد. اما متاسفانه با توجه به مشکلاتی که برای اعطای حق پخش وجود دارد همچنان دستیابی به این حق پخش برایمان میسر نیست.

دیدگاه‌ها