کد خبر : 1264302 | 11 شهریور 1394 ساعت 15:03 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

عزیزی‌خادم: فدراسیون به حق پخش نیاز دارد

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید احتمال دارد خسوس کاندلاس یا حسین شمس به عنوان سرمربی تیم‌ملی فوتسال انتخاب شوند.

عزیزی‌خادم: فدراسیون به حق پخش نیاز دارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، شهاب الدین عزیزی خادم بعد از اتمام جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: یک هفته تا ده روز وقت داده شد تا درباره خسوس کاندلاس یا مربی ایرانی دیگری فکر کنند. با توجه به کمبود زمان امیدوارم گزینه مناسبی را معرفی کنند.

وی ادامه داد: چند گزینه داخلی هم وجود دارد که هیات رییسه، اختیارات را به کفاشیان تفویض کرد تا با کمک مسئول کمیته فنی و افتخاری مذاکرات را آغار کنند.

عزیزی خادم افزود: آقای شمسایی جوان و جزو سرمایه‌های فوتسال کشور است. آینده مال این جوانان است و ایشان صحبت‌هایی با کفاشیان داشت و تصمیم‌های نهایی را شخص آقای کفاشیان در مورد سرمربی تیم ملی فوتسال خواهد گرفت. ان‌شاءالله بتوانیم سکاندار خوب و باثباتی را برای تیم ملی فوتسال انتخاب کنیم. احتمال دارد خسوس کاندلاس یا حسین شمس به عنوان سرمربی تیم‌ملی فوتسال انتخاب شوند.

وی در مورد حق پخش تلویزیونی گفت: یک کارگروه برای حق پخش تلویزیونی تشکیل شده که خود من در این کارگروه به نمایندگی هیات رییسه فوتبال عضو هستم و در روزهای آینده درباره این موضوع خبررسانی خواهیم کرد.

عزیزی خادم گفت: عابدینی، ساکت و من عضو این کارگروه هستیم. امیدوارم صداوسیما هم مذاکراتش را در این مورد نهایی کند و با توجه به اینکه فدراسیون از حقوق خود که حق پخش تلویزیونی است و در واقع حق حیات خود است، محروم بوده امیدواریم فضایی ایجاد شود که این موضوع با تعامل خوبی حل شود چرا که حیات ما ممکن نیست جز با پرداخت حق پخش تلویزیونی. این حق در همه جای دنیا به رسمیت شناخته شده است.

وی افزود: کفاشیان و هیات رییسه این ماموریت را به بنده داده‌اند و ان‌شاءالله ما بتوانیم فدراسیون فوتبال را در این ماموریت به خوبی نمایندگی کنیم.

عزیزی خادم ادامه داد: این وظیفه یک وظیفه مشترک است برای رسیدن به هدفی مشترک. ما امیدواریم حق پخش تلویزیونی به رسمیت شناخته شود و این توافق یک توافق دو جانبه برد برد باشد.

دیدگاه‌ها