کد خبر : 1264665 | 13 شهریور 1394 ساعت 15:45 | 57.2K بازدید | 0 دیدگاه

با مجیدی هماهنگ کردم اما فردا سرم داد زد

جاسم کرار: به خاطر خانواده‌ام در اردو نبودم

جاسم کرار محمد در دوران دو ساله حضور خود در استقلال کمتر تن به گفت و گوی مستقیم داده و در اکثر اوقات مصاحبه هایش را از طریق مدیربرنامه هایش انجام می دهد.

جاسم کرار: به خاطر خانواده‌ام در اردو نبودم
به گزارش "ورزش سه"، این بار اما بازیکنان عراقی استقلال که به زبان فارسی نیز تسلط خوبی دارد با خبرنگار ما به گفت و گو نشسته و حرف های جالبی را به زبان آورده است. این بازیکن عراقی بی واسطه از خود و علت غیبتش در اردوی استقلال اینطور دفاع می کند:

زن و بچه من جایی را بلد نیستند
زن و بچه من ایرانی نیستند، زبان فارسی بلد نیستند و جایی را هم در تهران نمی شناسند که من بتوانم آنها را رها کنم و به اردوی استقلال بروم. باشگاه متاسفانه هنوز نتوانسته خانه ای برای من فراهم کند و به همین دلیل زن و بچه من در هتل زندگی می کنند که این موضوع کار را برای من حسابی سخت کرده است.

از باشگاه خواستم خانواده ام در اردو اسکان داشته باشند
باشگاه چون هنوز نتوانسته برای من یک منزل مسکونی در نظر بگیرد، من از باشگاه خواستم که به جای هتلی که برای ما در نظر گرفته اند در هتلی که استقلال در آن اردو دارد، خانواده ام زندگی کنند. زن و بچه من در تهران غریب هستند و به باشگاه گفتم که برای آنها چه فرقی دارد که خانواده من در کدام هتل اسکان داشته باشند. آنها هم قبول کردند و اوایل هیچ مشکلی وجود نداشت تا وقتی که تمرینات استقلال تعطیل شد و من از مسوولان هتل خواهش کردم که ما در یک روز تعطیلی تمرینات هم بتوانیم در همین هتل زندگی کنیم اما مسوولان هتل اجازه ندادند و گفتند باشگاه استقلال پول هتل را تسویه نکرده و ما برای تو جا نداریم.

تا کی باید خانه به دوش باشم
به خدا زن و بچه من گناه دارند تا کی ما باید به خاطر بدقولی های باشگاه خانه به دوش باشیم. ساک من هر روز در دستم است و مجبور هستیم از این هتل به آن هتل برویم. این موضوع برای من زشت است، حتما با خانواده ام باید بروم جلوی در باشگاه بخوابم تا آنها متوجه شوند که من مشکل دارم. به هر حال چند نفر من را در ایران می شناسند و این خیلی زشت است که اینطور با من رفتار شود.

ماجرای ترک اردو
بعد از اینکه مسوولان هتل اجازه ندادند من و خانواده ام در آنجا اسکان داشته باشیم، من تنها یک نفر را در کرج می شناختم که زن و بچه ام را به آنجا بردم تا خیالم راحت باشد. من به کادرفنی استقلال گفتم که خانواده من کسی را نمی شناسند و از آنها اجازه گرفتم که شب بروم و صبح سر میز صبحانه حاضر باشم که همین اتفاق هم افتاد.

مجیدی خودش به من اجازه داد
فرزاد مجیدی خودش به من اجازه داد که بروم و صبح در اردوی استقلال حاضر باشم و حالا نمی دانم چرا با من چنین رفتاری کرد. او سر من داد زد و من هیچ تقصیری در این ماجرا نداشتم. من فقط به خاطر خانواده ام که در ایران غریب هستند مجبور شدم بروم و به آنها سر بزنم.

چرا برای من خانه اجاره نمی کنند
در قرارداد من آمده که باشگاه باید برای من خانه تهیه کند اما وقتی که به باشگاه مراجعه می کنم می گویند اسپانسر پول نداده است. به من چه ربطی دارد که اسپانسر پول ندارد، اوایل به من گفتند که برو خانه مدنظرت را پیدا کن. من یک خانه دیدم ولی مسوولان باشگاه گفتند که بسیار گران است. من گفتم عیب ندارد نصف پول را خودم می دهم ولی آنها گفتند ما پول پیش نمی دهیم و ماهی 3 میلیون بابت اجاره به تو می دهیم. به آنها گفتم شما پارسال 4 میلیون پول اجاره می دادید چطور شد که امسال رقم تان پایین آمد. متاسفانه کارهایی که در باشگاه استقلال می شود زشت است و در شأن این باشگاه نیست.

دیدگاه‌ها