کد خبر : 1264875 | 14 شهریور 1394 ساعت 14:22 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

چند روز پس از قضیه جنجالی دخیا

منچستریونایتد و اصلاح سیستم تکنولوژی

باشگاه منچستریونایتد چند روز پس از به هم خوردن انتقال دخیا به رئال بخاطر دیر ارسال شدن مدارک این بازیکن، اقدام به عقد قرارداد با یک شرکت انفورماتیک جدید کرد.

منچستریونایتد و اصلاح سیستم تکنولوژی
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد از سوی رئیس باشگاه رئال مادرید متهم به بی تجربگی در امر انتقال بازیکن شده است. رئالی ها بیانیه ای در این زمینه منتشر کردند و فلورنتینو پرز نیز در یک مصاحبه رادیویی به صراحت یونایتدی ها را به بی تجربگی متهم کرد. البته این اتهامات از سوی باشگاه منچستریونایتد بی پاسخ نماند و آنها هرگونه اشکال در انتقال دخیا به رئال را متوجه باشگاه مادریدی د انسته اند.

باشگاه رئال مادرید معتقد است که مدارک مربوط به قرارداد دخیا از سوی منچستری ها ساعت 00:02 بامداد روز سه شنبه به دست آنها رسیده و در آن زمان، پنجره نقل و انتقالات در اسپانیا بسته شده بود؛ در حالیکه در انگلیس هنوز یک روز دیگر زمان باقی بود.

نکته جالب اینجاست که چند روز پس از این اتفاق، باشگاه منچستریونایتد اقدام به عقد قرارداد با یک شرکت انفورماتیک پیشگام در امر تکنولوزی روز به نام HCL کرد.این مساله در رسانه های مادریدی بازتاب داشت و از آن به عنوان دلیلی دیگر برای مقصر بودن یونایتد در قضیه دخیا یاد شده است.

دیدگاه‌ها