کد خبر : 1264891 | 14 شهریور 1394 ساعت 16:29 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ما جوان خواهد شد

جلالی: به اتاق فکر سایپا حس بدی ندارم

سرمربی سایپا اعتقاد دارد که تیمش به تعطیلات لیگ نیاز داشته است.

جلالی: به اتاق فکر سایپا حس بدی ندارم
مجید جلالی در این باره به "ورزش سه" گفت: من فکر می‌ کنم تیم ما به این تعطیلات نیاز داشت. ما لازم بود که این تعطیلات را داشته باشیم تا بتوانیم نقاط ضعف تیم مان را ترمیم کنم و با قدرت بیشتر لیگ را شروع کنیم.

او در مورد اینکه گفته می‌ شود تشکیل اتاق فکر در باشگاه سایپا برای تضعیف قدرت سرمربی است هم گفت: من اینطور فکر نمی‌ کنم. اتفاقا بعضی از کسانی که در اتاق فکر باشگاه سایپا هستند افراد با فکری هستند و به همین دلیل من نگرش منفی ای روی این موضوع ندارم.

سرمربی سایپا در مورد درخشش مهدی ترابی در تیم‌ملی هم اینطور توضیح می‌ دهد: فقط مهدی ترابی نیست، بازیکنان دیگر هم هستند که من تضمین می‌ دهم آینده فوتبال ایران را تشکیل خواهند داد. همین اخباری درست است که الان سرباز شده و به تراکتورسازی رفته ولی محصول باشگاه سایپا است و شما کیفیت او را دارید می‌ بینید ضمن اینکه شما خواهید دید که بازیکنانی مثل علی زینالی، باقر نیاری، وحید محمدزاده و چند بازیکن دیگر ما در آینده چه بازیکنان بزرگی خواهند شد.

جلالی در مورد اینکه پیش از فصل گفته بود که تیمش مدعی است و آیا هنوز روی حرفش هست یا نه گفت: فکر می‌ کنم. فکر می‌ کنم الان نمی‌ شود درباره مدعی بودن صحبت کرد، شاید بهتر باشد در این باره بعد از هفته بیستم حرف بزنیم. البته شاید هفته بیستم هم زمان کافی ای نباشد چون مثلا تیمی مثل سپاهان 6 هفته حریفانش را شکست داد و قهرمان لیگ‌برتر شد. برای من جای سوال دارد که وقتی این اتفاقات در فوتبال ایران می‌ افتد چرا همه اینقدر در اعلام تیم های مدعی عجله دارند.

سرمربی سایپا در پایان در مورد اینکه در 5 هفته اول تیمش را سومین تیم مسن لیگ معرفی کرده اند هم گفت: 5 هفته مهم نیست مثل این می‌ ماند که شما بخواهید از جامعه آماری 5 نفره یک نتیجه بگیرید که چنین چیزی امکانپذیر نیست. مطمئن باشید تیم مان در طول 30 هفته جوان خواهد شد و به مرور بازیکنان جویای نام وارد تیم مان می‌ شوند.

دیدگاه‌ها