کد خبر : 1265373 | 16 شهریور 1394 ساعت 14:09 | 129K بازدید | 31 دیدگاه

رای کمیته استیناف:

محرومیت یکساله کرار بخشیده شد(عکس)

جاسم کرار محمد بازیکن عراقی استقلال در کمیته استیناف از محرومیت یک ساله ای که کمیته اخلاق برایش در نظر گرفته بود، تبرئه شد.

محرومیت یکساله کرار بخشیده شد(عکس)
به گزارش "ورزش سه"، متن کامل حکم کمیته استیناف به شرح زیر است:
در خصوص اعتراض آقای جاسم کرار محمد بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران با نمایندگی آقای طاهر سعیدی نسبت به دادنامه شماره 7ح 940122 مورخه 22 فروردین 94 صادره از کمیته محترم اخلاق فدراسیون فوتبال که به موجب آن نامبرده به لحاظ توهین به فدراسیون فوتبال و مقامات رسمی آن با وصف مصاحبه با پایگاه خبری تحلیل کاپ به پرداخت مبلغ یکصدمیلیون ریال جریمه نقدی و محرومیت یک فصل از حضور در فوتبال کشور محکوم شده است نظر ملاحظه محتویات پرونده مندرجات آیین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال که در خصوص اعمال تنبیهات تخلفات ارتکابی تصریحی وجود ندارد و صرفا تعاریف و مفاهیم تنبیهات برشمرده است و به استناد ماده 29 از آیین نامه اخلاق اعتمال تنبیهات براساس آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال می‌ باشد که حسب بند 2 ماده 72 آیین نامه انضباطی حداکثر محرومیت تخلف ارتکابی سه جلسه می‌ باشد لذا بنا به مراتب مذکور و مستندا به مواد 41 و 72 آیین نامه انضباطی ضمن اصلاح آن بخش از حکم معترض عنه که دلالت به یکسال محرومیت تجدینظر خواهد دارد به سه جلسه محرومیت از شرکت در مسابقات رسمی داخل کشور حکم صادره تایید و اعلام می‌ شود. حکم صادر قطعی است.

1038661

کرار فصل گذشته به دلیل حمله به یک خبرنگار با حکم کمیته اخلاق روبه‌رو شد، حکمی که طی آن کرار تا پایان قراردادش در استقلال می‌ توانست برای این تیم بازی کند اما بعد از آن محرومیت یکساله او از حضور در لیگ‌برتر به جریان می‌ افتاد. حالا با حکم کمیته استیناف بار دیگر رای کمیته اخلاق وتو شد تا احتمالا در روزهای آینده منتظر واکنش این کمیته باشیم.

کمیته اخلاق به دلیل وتو شدن حکم های این کمیته امروز در اقدامی دسته جمعی استعفا داده اند و حالا ماجرای بخشیده شدن کرار می‌ تواند، ناراحتی آنها را بیش از پیش کند.

کرار به "ورزش سه" گفت: از کمیته اخلاق، کمیته استیناف و مدیر برنامه هایم، طاهر سعیدی تشکر می کنم که به من محبت داشتند.

دیدگاه‌ها