کد خبر : 1265702 | 17 شهریور 1394 ساعت 17:52 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

برادرزاده سفیر گرجستان در تیم دایی(عکس)

مهاجم گرجستانی فصل گذشته صبای قم با نظر علی دایی در این تیم ماندنی شده است.

به گزارش "ورزش سه"‌،‌ ایوسب چاخواشویلی در نیم فصل لیگ چهاردهم به ایران آمد و در تمرین استقلال،‌ پرسپولیس و پیکان شرکت کرد اما بازی او نظر هیچ یک از سرمربیان این تیم‌ها را به خود جلب نکرد تا این بازیکن به تمرینات صبا برود و باتوجه به اینکه قمی‌ها در آن مقطع از کمبود مهاجم رنج می‌بردند او را به تیمشان اضافه کردند اما چاخواشویلی تا پایان فصل فقط 25 دقیقه در هفته هجدهم مقابل پدیده و 9 دقیقه برابر نفت تهران در هفته بیست و نهم به میدان رفت و عملکرد خوبی هم از خود به نمایش نگذاشت.

پس از پایان فصل 94-93 و پیش از حضور علی دایی در صبای قم نام این مهاجم گرجستانی در لیست تارتار دیده نمی‌شد و حتی شروع تمرینات صبا نیز به او اطلاع رسانی نشده بود اما از زمان سرمربیگری دایی و انتقال تمرینات صبا به تهران چاخواشویلی که فصل گذشته قراردادی سه ساله با او امضا شده بود به تیمش بازگشت.

1038833

یکی، دو جلسه از تمرین کردن او با صبا نگذشته بود که دایی هم این بازیکن را نپسندید و قصد نداشت به بازیکنانش اضافه کند اما به یکباره چاخواشویلی که از قضا برادرزاده سفیر گرجستان هم هست دوباره بازیکن صبا شد و طبق آنچه سایت سازمان لیگ نوشته است قرارداد 18 میلیونی سال گذشته او نیز دقیقا دو برابر شده است. رقمی که برای یک بازیکن خارجی شاغل در ایران بسیار ناچیز و عجیب است.

دیدگاه‌ها