کد خبر : 1265740 | 17 شهریور 1394 ساعت 19:47 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

استرالیا و عربستان رقبای خود را شکست دادند

تیم های ملی فوتبال استرالیا و عربستان در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 امروز(سه شنبه) برابر رقبای خود تاجیکستان و مالزی به پیروزی رسیدند.

استرالیا و عربستان رقبای خود را شکست دادند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، بازیکنان تیم ملی فوتبال استرالیا امروز (سه شنبه) میهمان تیم تاجیکستان بودند و این تیم را در پایان با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند. برای تیم استرالیا در این دیدار که از گروه B برگزار شد، مارگ میلیگان در دقیقه 57 و تیم کیهیل دردقیقه 74 گلزنی کردند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه را برای تیمشان به ارمغان آوردند. تیم استرالیا با کسب هر سه امتیاز این دیدار 9 امتیازی شد و درصدر این گروه قرار گرفت تیم تاجیکستان نیز بدون امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

تیم ملی فوتبال اردن نیز در دیگر دیدار این گروه با نتیجه 4 بر صفر بنگلادش را شکست داد و دررده دوم جدول جای گرفت.

تیم ملی فوتبال عربستان در دیگر دیدار مهم امروز رقابت های مقدماتی در آسیا برابر تیم ملی مالزی قرار گرفت و در حالی که عقب بود در پایان این تیم را درخانه با نتیجه 2 بر یک شکست داد و با 9 امتیاز در صدر این گروه باقی ماند.برای تیم ملی عربستان در این دیدار تیسیر الجاسم در دقیقه 73 و محمد الشهلاوی در دقیقه 76 گلزنی کردند.تنها گل تیم مالزی را بن رحیم در دقیقه 70 درون دروازه تیم ملی عربستان جای داد اما مانع از شکست تیمش نشد.تیم مالزی با این شکست یک امتیازی باقی ماند و در انتهای جدول گروه A باقی ماند.

دیدگاه‌ها