کد خبر : 1266491 | 21 شهریور 1394 ساعت 07:25 | 100.4K بازدید | 6 دیدگاه

برنز کریمی، طلا بود!

نمایش درخشان و دومین مدال ایران در وگاس

علیرضا کریمی با نمایش درخشان خود در دیدار رده بندی وزن ٨٦ کیلوگرم با برد ١٢-٠ مقابل حریف بلغاری مدال برنز جهان را گرفت.

نمایش درخشان و دومین مدال ایران در وگاس
به گزارش "ورزش سه"، کریمی قهرمان جوانان جهان که با کشتی های عالی تنها پای فینال متوقف شده بود ، در مسابقه با گانف کلکسیونی از فنون را به نمایش گذاشت و او را با بارانداز، بزکش و زیر گیری قبل از اتمام وقت اول ضربه کرد.

کریمی که با قرعه سخت تا نیمه نهایی بالا آمده بود حالا با افسوس تماشاگر کشتی فینال این وزن است. او با سن و سال کم اش امید بزرگ طلا در ریو خواهد بود.

کریمی در دور اول امیدجان عثمان اف نفر سوم آسیا و دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از ازبکستان را 11 بر صفر شکست داد و در مبارزه دوم نیز پیوتر اینالوف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از مولداوی را با زیرگیری های بی نقص با نتیجه 14 بر 7 شکست داد و در سومین مبارزه تاپانی هینو از فنلاد را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در مرحله یک چهارم نهایی برابر ابراهیم آلداتف قهرمانی رقابت های سال 2013 جهان از اوکراین رو به رو شد و حریف قدرتمند خود را 14 بر 4 شکست داد و به جمع چهار نفر برتر راه یافت اما در حالی که خسته و کم توان بود به سعدلایف قهرمان جهان از روسیه ٦-١ باخت. سعدلایف لحظاتی پیش با برد مقابل یاشار از ترکیه طلا گرفت.

دیدگاه‌ها