کد خبر : 1267219 | 23 شهریور 1394 ساعت 17:30 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی رئال-شاختار

بنیتس: برای قهرمان کردن رئال تحت فشار نیستم

همه می دانند که یک مربی در رئال مادرید، در صورت رقم زدن یک فصل بدون جام، به راحتی اخراج خواهد شد اما بنیتس از این لحاظ فشاری روی خود حس نمی کند یا حداقل این عقیده اوست.

بنیتس: برای قهرمان کردن رئال تحت فشار نیستم
به گزارش :"ورزش سه"، رئال که فردا در برنابئو اولین بازی خود در لیگ قهرمانان این فصل را برابر شاختار برگزار خواهد کرد، با آمادگی کامل و روحیه ای بالا، خود را مهیای این دوئل کرده است.

رافا بنیتس در مورد شاختار به خبرنگاران گفت:" روزی که قرعه کشی دور گروهی انجام شد، به شما گفتم که شاختار، حریف دشواری است.آنها یک مربی بسیار باتجربه دارند و بازیکنان باکیفیتی نیز در این تیم توپ می زنند. بازی راحتی برابر این تیم نخواهیم داشت."

بنیتس در مورد نقش ایسکو در تیم گفت:" ایسکو فوتبالیست بسیار بزرگی است. کاری که باید انجام دهد این است که در کنار دقت و گذشتی که در زمین دارد، باید بیش از اینها هم گل بزند. در این صورت همه ما سود خواهیم برد."

بنیتس در مورد اینکه برای کسب یازدهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان، فشاری روی خود حس می کند یا خیر گفت:" به هیچ عنوان! هیچ فشاری روی خودم حس نمی کنم. هدف ما پیروزی در تک تک بازی هاست، اینگونه جام های مختلفی کسب خواهیم کرد. لیگ قهرمانان، مهمترین تورنمنت باشگاهی است اما در کنارش من از لالیگا و کوپا دل ری هم خوشم می آید و هیچکدام را به دیگری ترجیح نمی دهم. باید هدفمان پیروزی در تمام بازی ها باشد تا اینگونه، تورنمنت ها را نیز فتح کنیم."

دیدگاه‌ها