کد خبر : 1269399 | 31 شهریور 1394 ساعت 23:26 | 75K بازدید | 0 دیدگاه

طوفان 8 دقیقه ای "لوا"

پیروزی بایرن بر ولفسبورگ با5 گل لواندوفسکی

بایرن مونیخ دقایقی پیش موفق شد با 5 گل لواندوفسکی، ولفسبورگ را در هم بکوبد.

پیروزی بایرن بر ولفسبورگ با5 گل لواندوفسکی
به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا شاگردان دیتر هکینگ با گل کالیگیوری پیش افتادند اما در نیمه دوم، طوفان 8 دقیقه ای روبرت لواندوفسکی، بایرن را به یک پیروزی پرگل رساند.
در دقایق ابتدایی مسابقه ولفسبورگی‌ها در ناکام گذاشتن بازی‌سازی بایرن موفق بودند و تا دقیقه ده با یک دفاع فشرده و منسجم اجازه ندادند باواریایی‌های میزبان شروع به پیاده کردن نقشه‌هایشان کنند، اما این وضعیت تداوم نداشت و از دقیقه سیزده شاگردان گواردیولا راه دروازه ولفسبورگ را پیدا کردند. با این وجود ضربات ویدال، کاستا و بواتنگ دقت لازم را نداشت و نتوانست خطری جدی روی دروازه بنالیو ایجاد کند. دقیقه 26 گل نخست این دیدار برای سبزهای نیدرزاکسن ثبت شد. دانیل کالیگیوری روی حرکت هنرمندانه یولیان دراکسلر موفق شد دروازه مانوئل نویر را بازکند.
بلافاصله بایرنی‌ها درصدد جبران گل خورده برآمدند، گوتزه از سمت چپ زمین به سرعت حرکتی را آغاز کرد اما با خطا متوقف شد. در ادامه همه تلاش‌های بایرنی‌ها با سد مستحکم خط دفاعی ولفسبورگ مواجه می‌شد و تا پایان نیمه اول نتوانستند به گل برسند تا این نیمه با نتیجه 1 بر 0 بسود تیم میهمان به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم گواردیولا دو تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد: لواندوفسکی به جای تیاگو آلکانتارا و مارتینز به جای برنات به زمین آمدند. پنج دقیقه از این نیمه گذشته بود که مهاجم تازه وارد لهستانی روی پاس مولر توانست نتیجه را به تساوی بکشاند.

1040978


تنها دو دقیقه بعد از این گل باز هم خود لواندوفسکی این بار روی حرکت داگلاس کاستا دروازه ولفسبورگ را باز کرد. بایرنی‌ها در این دقایق تمام توان هجومی خود را به کار بسته و لحظه‌ای از محوطه جریمه حریف دور نمی‌شدند. دقیقه 55 گوتزه پاس خوبی را برای لواندوفسکی ارسال کرد، این بار ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد اما در یک رفت و برگشت توانست توپ را به تور دروازه بنالیو بچسباند و هت‌تریک کند.


1040982


لواندوفسکی دو مرتبه دیگر در دقایق 57 و 60 هم توانست برای بایرن گلزنی کند. پنج گل در 8 دقیقه در نوع خود رکوردی بی‌نظیر و باورنکردنی بود که نه تنها تماشاگران استادیوم آلیانس آرنا را به هیجانی وصف‌ناشدنی رساند، بلکه در تاریخ فوتبال آلمان ثبت شد.


1040987


در ادامه دراکسلر فرصت داشت تا گل دوم ولفسبورگ را بزند اما ضربه‌اش با اختلاف اندکی از سمت چپ دروازه به بیرون رفت و در نهایت سبزپوشان نیدرزاکسن تسلیم عملکرد جادویی لواندوفسکی شدند و نتیجه را واگذار کردند.

دیدگاه‌ها