کد خبر : 1270936 | 06 مهر 1394 ساعت 18:27 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با TZ

ماگات: کلوپ خود رابرای مربیگری بایرن آماده میکند

فلیکس ماگات، سرمربی سابق بایرن معتقد است که یورگن کلوپ، مربی بعدی بایرن پس اتمام قرارداد گواردیولا خواهد بود.

ماگات: کلوپ خود رابرای مربیگری بایرن آماده میکند
به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، ژوئن 2016 قراردادش با بایرن به اتمام می رسد اما هنوز راضی به تمدید قرارداد نشده و این مساله، شایعات در مورد جدایی این مربی از بایرن در پایان فصل جاری را تقویت کرده است. گمانه زنی ها در مورد جانشین او ادامه دارد و در این میان، نام یورگن کلوپ، سرمربی سابق دورتموند، بیشتر از دیگر نام ها شنیده می شود.

ماگات در همین رابطه به TZ گفت:" اینکه چه کسی مربی بعدی بایرن خواهد شد، از حدس زدن قهرمان این فصل بوندسلیگا هم جذاب تر است. گواردیولا هنوز پاسخی به پیشنهاد تمدید قراردادش نداده و من فکر می کنم مدیران بایرن، از همین حالا در اندیشه پیدا کردن جانشین وی هستند.

به اعتقاد من، کلوپ گزینه بسیار خوبی است. مدیر برنامه های او، خیلی سریع احتمال پیوستن کلوپ به گلادباخ را رد کرد؛ چون او خود را برای چالش مهمتری آماده می کند و آن هم مربیگری بایرن است. خیلی ها می گویند کلوپ یک دورتموندی است اما نویر هم یک شالکه ای بود و حالا یکی از ارکان اصلی بایرن است.
بایرن در سه فصل اخیر، با اندیشه های متفاوت گواردیولا هدایت شده اما با آمدن کلوپ، خیلی سریع تاکتیک های او در بایرن جواب خواهند داد."

دیدگاه‌ها