کد خبر : 1272343 | 12 مهر 1394 ساعت 09:35 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - منچستریونایتد

دو تیم آرسنال و منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آرسنال - منچستریونایتد
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فان خال با 4 پیروزی پیاپی پا به این دیدار خواهند گذاشت و این در حالیست که توپ‌چی ها به دنبال بازگشت به روند پیروزی پس از شکست در لیگ قهرمانان هستند.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر فصل را پرفراز و نشیب شروع کرده اند. آنها در اوایل خوب ظاهر شده ولی کم کم دچار افت شدند. در لیگ، آرسنال با کسب 13 امتیاز از 7 بازی در رده ی ششم جدول قرار دارد. در اروپا اما وضعیت فرق می‌کند. توپ‌چی ها در هر دو بازی خود شکست خورده اند و وضعیت خوبی ندارند.
این شکست‌ها می‌تواند در نهایت منجر به حذف آنها از لیگ قهرمانان شود. عدم حضور مهاجم مطمئن یکی از مشکلات این فصل آرسنال محسوب می‌شود و ونگر به دلیل عدم جذب یک مهاجم کلاس جهانی در تابستان، به شدت مورد انتقاد قرار می‌گیرد.جک ویلشر، توماس روسیچکی، دنی ولبک، میکل آرتتا و لورن کوشیلنی مصدومین آرسنال هستند که به این بازی نخواهند رسید. حضور پتر چک و متیو فلامینی نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

منچستریونایتد

شاگردان لوئیس فان خال، فصل را به خوبی شروع کرده و تا به اینجای کار، عملکرد خوبی داشته اند. یونایتد با کسب 16 امتیاز از 7 بازی و با یک بازی کمتر نسبت به سیتی، در رده ی دوم جدول قرار دارد و در صورت کسب پیروزی در دیدار امروز می‌تواند بار دیگر به صدر جدول لیگ باز گردد.
شاگردان فان خال در اروپا ، یک پیروزی و یک شکست کسب کرده اند و روندی پرفراز و نشیب طی کرده اند. در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، یونایتد برتری خفیفی نسبت به توپ‌چی ها دارد. 2 پیروزی سهم یونایتد، 2 تساوی و 1 پیروزی نیز سهم آرسنال در این 5 بازی بوده است. فان خال برای این بازی، مارکوس روخو و لوک شاو را در اختیار نخواهد داشت.

 

ترکیب احتمالی:


1042414


پیش بینی کاربران سایت Who Scored:


1042415


پرتکرار ترین نتیجه: پیروزی 2-1 یونایتد
احتمال پیروزی آرسنال: 44 درصد
احتمال پیروزی یونایتد: 48 درصد

دیدگاه‌ها