کد خبر : 1272668 | 13 مهر 1394 ساعت 11:03 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

هندبال کار سختی برای رفتن به المپیک دارد

برخورداری: باید با تک‌تک سلول‌هایمان بجنگیم

دروازه‌بان تیم ملی هندبال گفت: کار سختی برای حضور در المپیک داریم، اما رسیدن به هدف مان باید با تک تک سلول‌هایمان بجنگیم.

برخورداری: باید با تک‌تک سلول‌هایمان بجنگیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سعید برخورداری درمورد آغاز مرحله چهارم اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات خوبی را آغاز کرده‌ایم و ملی‌پوشان از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارند. خودم در لیگ بازی‌های خوبی انجام دادم و توانستیم 5 بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: نناد، مربی بدنساز تیم ملی هندبال تمرینات متنوعی را برای ملی‌پوشان در نظر گرفته است. در گذشته روند کاری مربیان متفاوت بود و من خودم به شخصه چنین تمریناتی را تجربه نکرده بودم؛ امیدوارم این تمرینات به ملی‌پوشان کمک کند و بتوانیم آمادگی خود را تا زمان آغاز مسابقات انتخابی المپیک هم حفظ کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران درخصوص مسابقات انتخابی المپیک، عنوان کرد: کار سختی درپیش داریم. آخرین باری که در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کردیم سوم شدیم و شانس حضور در فینال را هم داشتیم. هندبال قطر در آسیا شرایط خیلی خوبی دارد و بدون شک برای قهرمانی و کسب سهمیه مستقیم وارد مسابقات می‌شوند؛ البته ما هم برای شکست قطر باید با تک تک سلول‌هایمان بجنگیم.

برخورداری با بیان اینکه رفتن به المپیک یعنی قرار گرفتن در جمع 12 تیم برتر جهان، گفت: فکر می‌کنم رسیدن به المپیک امر بزرگ و البته بسیار سختی است. از مسابقات انتخابی المپیک تنها تیم قهرمان به المپیک می‌رود و تیم‌های دوم و سوم باید در یک انتخابی دیگر شرکت کنند که کار برایشان بسیار دشوار خواهد بود.

وی درخصوص شرایط کلی ملی‌پوشان خاطرنشان کرد: مسابقات زمانی است که نمی‌دانم آیا ملی‌پوشان لژیونر می‌توانند به تیم ملی اضافه شوند یا خیر؛ 100درصد اگر بازیکنانی که در لیگ‌های خارجی بازی می‌کنند به تیم ملی اضافه شوند شرایط‌مان بسیار خوب خواهد شد، اما فعلاً باید با داشته‌هایمان برنامه‌ریزی کنیم.

تیم ملی هندبال قرار است برای کسب آمادگی بیشتر در اردوی تدارکاتی به کرواسی و تونس برود.


دیدگاه‌ها