کد خبر : 1272764 | 13 مهر 1394 ساعت 15:30 | 65.7K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش روز:

اتهام جهانی به رئال مادرید بنیتس

واکنش رسانه های دنیا به تساوی رئال در دربی شب گذشته مادرید تند و منفی بود.

اتهام جهانی به رئال مادرید بنیتس
به گزارش "ورزش سه"، هرچقدر از فصل سپری می شود و اندیشه های بنیتس بیش از گذشته جایگزین اندیشه های آنچلوتی در رئال می شود، بازی هایی سردتر و کسل کننده تر از تمام سال های اخیر را از کهکشانی ها می بینیم. شب گذشته در بازی مقابل اتلتیکو، رئال مادرید بیش از اینکه به فکر حمله کردن و بیمه کردن برتری خود باشد، در اندیشه حفظ توپ و کنترل بازی در میانه زمین بود. تاکتیکی که جواب نداد و رئال که با گل دقیقه 9 بنزما از اتلتیکو پیش بود، در دقیقه 83 و روی اشتباه مسلم آربلوا، گل تساوی را دریافت کرد.

به جرات می توان گفت که اگر درخشش کیلور ناواس نبود، چه بسا رئال در دقایق پایانی، بازی را واگذار می کرد. ناواس در نیمه اول نیز یک پنالتی را مهار کرده بود تا مارکا از او به عنوان مرد اول دربی نام ببرد. آ اس نیز امروز تیتر یک خود را به ناواس و نقش تعیین کننده او در کسب یک امتیاز برای کهکشانی ها اختصاص داده است.

هر دو نشریه چاپ مادرید و نیز نشریات چاپ بارسلونا، به بازی کسل کننده و بیش از حد دفاعی رئال مادرید اشاره کرده اند. به اعتقاد آنها، بنیتس با اندیشه های تاکتیکی خود، در حال تبدیل کردن رئال به یک تیم دفاعی و خسیس، بخصوص در بازی های بزرگ است.

گاتزتا دلو اسپورت، اوله، اکیپ، میرور و بسیاری دیگر از رسانه های ورزشی دنیا نیز انگشت اتهام را به سوی بنیتس نشانه رفته اند. رئال مادرید با بنیتس، در 7 بازی فصل خود، سه تساوی کسب کرده که دو تایش بدون گل بوده است.

این تیم در حالی که می توانست با برتری در دربی، فاصله خود با بارسلونا را به دو افزایش داده و صدرنشین شود، در نیمه دوم عقب نشست و به اتلتیکو اجازه داد با شهامت بیشتری به جلو حرکت کند. این تساوی هرچند برای رئال یک امتیاز به همراه داشت و این تیم را با تفاضل گل، بالاتر از بارسا قرار داد اما هیچکس از شیوه بازی این تیم بخصوص در نیمه دوم راضی نیست.
اگر رئال در ادامه فصل نیز چنین رویه ای را در پیش بگیرد، بعید است که هواداران پرتوقع این تیم در برنابئو، سکوت را پیشه کنند و باید منتظر اعتراضات آنها به رافا بنیتس باشیم.

دیدگاه‌ها