کد خبر : 1272796 | 13 مهر 1394 ساعت 17:45 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

حربه نیمار برای بازگشت به روزهای اوج

نیمار در غیاب مسی مصدوم، بخش اعظم فشارهای بارسلونا تا 30 آبان را روی دوش خود احساس می کند و برای مقابله با این فشارها و بازگشت به روزهای اوج، رو به تغییر عادات غذایی خود آورده است.

حربه نیمار برای بازگشت به روزهای اوج
به گزارش "ورزش سه"، وقتی مسی در بازی مقابل لاس پالماس مصدوم و مدت دوری او تقریبا دو ماه اعلام شد، در بارسلونا امیدها برای گلزنی و حفظ روند پیروزی ها به نیمار بسته شد. نیماری که در این فصل هنوز نتوانسته درخشش فصل گذشته را تکرار کند.

او فصل پیش متوسط 0.76 گل در هر بازی را به ثبت رساند اما در حال حاضر، آمار گلزنی او، 0.5 گل در هر بازی است. درصد شوتزنی او در هر بازی نیز از 27 درصد به 16 درصد افت کرده است.
نیمار بخش اعظمی از اردوی پیش فصل بارسا را به دلیل مصدومیت و سپس بیماری از دست داد. او در سوپرکاپ اروپا و اسپانیا موفق به همراهی بارسلونا نشد و اولین بازی لالیگا برابر بیلبائو را نیز از دست داد. نیمار از هفته دوم برابر مالاگا به میادین بازگشت و از آن تاریخ در تمام بازی های بارسلونا، 90 دقیقه حضور داشته است.

نیمار برای جبران عقب افتادگی و بازگشت به روزهای اوج، از تعطیلی مسابقات باشگاهی و محرومیتش از بازی های ملی، نهایت استفاده را برده و این روزها در کمپ ورزشی بارسلونا مشغول تمرین است. او به سفارش متخصص تغذیه باشگاه بارسلونا، از آشپز اختصاصی خود درخواست کرده تا برای او، رژیم غدایی خاصی در نظر بگیرد و عادات غذایی روزانه او را تغییر دهد.
همان حربه ای که مسی پاییز گذشته در پیش گرفت و در نیم فصل دوم به یکباره متحول شد.باید دید رژیم غذایی جدید و کاهش وزن، تا چه حد باعث تحول در فوق ستاره برزیلی خواهد شد.

دیدگاه‌ها