کد خبر : 1272825 | 13 مهر 1394 ساعت 19:00 | 68.7K بازدید | 0 دیدگاه

نوروزی و همایشی که در آن شرکت نکرد

حرفهای دوست صمیمی هادی نوروزی

بابک حاتمی مثل تمام هم تیمی های هادی نوروزی هنوز مرگ او را باور نکرده.حاتمی از اتفاق های روز قبل از فوت نوروزی می گوید و اینکه هادی، او و بنگر را در یکی از همایش ها همراهی نکرده!

حرفهای دوست صمیمی هادی نوروزی
به گزارش "ورزش سه"، بابک حاتمی یکی از دوستان صمیمی هادی نوروزی بود. او که با نوروزی از سال 82 و حدود 12 سال قبل ارتباط داشت درباره فوت کاپیتان پرسپولیس حرف های جدیدی می زند.

حاتمی به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: « من و بنگر، روز قبل از این اتفاق، تا ساعت 8، 30/8 با هادی بودیم. برای حضور در یک همایش ما را دعوت کرده بودند که هادی گفت نمی آیم. گفتیم چرا که جواب داد مهمان دارم و قرار است برادرم به خانه ما بیاید. من و محسن به همایش رفتیم و حدود ساعت 12 از هم جدا شدیم. رفتم خانه خوابیدم و وقتی بیدار شدم دیدم 40 تا تماس ناموفق دارم و البته چند ده پیام در فضای مجازی. خبر را دیدم و خیلی زود خودم را به درفشی فر رساندم. آنجا که رسیدم فهمیدم که حقیقیت دارد.»

حاتمی در ادامه می گوید:« خیلی زود با محسن بنگر تماس گرفتم. دیدم گریه می کند. گفت هادی فوت کرده. نمی توانستم حرف بزنم. نمی دانم چطور خودم را به بیمارستان آتیه رساندم. آنجا که رسیدم دیدم بله، اتفاقی که هیچوقت دوست نداشتم بیفتد افتاده و هادی از بین ما رفته. »

حاتمی می گوید:« وقتی در اردو بودیم، هادی را به زور تا ساعت 10،11 بیدار نگه می داشتیم. همسرش می گفت آن شب تا 2،30/2 بیدار بوده و فقط با بچه هایش بازی می کرده. بعد هم که این اتفاق افتاده و تا به بیمارستان برسد ما را تنها گذاشت و رفت.»

حاتمی اینگونه ادامه می دهد:« خلاصه اینکه هادی داغ بزرگی بر دل ما گذاشت و رفت. همیشه یک جمع بودیم که من، هادی، بنگر و رضا نورمحمدی حضور داشتیم. همیشه با هم بودیم. هم میهمانی های خانوادگی و هم در تمرین و اردو. بیرون رفتنمان هم با هم بود. من در این مدت هرگز ندیدم که هادی پشت سر کسی حرف بزند. بی حاشیه بود و سرش در لاک خودش. یک خاطره از او دارم که تا ابد ناراحاتم می کند. او خیلی خانواده دوست بود و هیمشه می گفت که آرزویم سر و سامان دادن به هانی است و اینکه هانا بزرگ شود. همه اش به فکر خانواده بود اما حیف که قسمت اجازه نداد آرزوهایش را تحقق یافته ببیند.»

دیدگاه‌ها