کد خبر : 1272831 | 13 مهر 1394 ساعت 19:44 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج هفته سیزده لیگ برتر فوتسال

بازگشت یاسین قم به جمع مدعیان

تیم فوتسال یاسین قم که در چند هفته اخیر دور از انتظار ظاهر شده بود موفق شد در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال برابر تیم منصوری قرچک به برتری دست یابد.

بازگشت یاسین قم به جمع مدعیان
به گزارش "ورزش سه"، در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال تیم یاسین پیشرو قم بعد از شکست سنگین هفته گذشته برابر تیم مس سونگون این بار موفق شد در قم تیم منصوری قرچک را با 5 گل بدرقه کند.

گل های تیم یاسین پیشرو را محمد کوهستانی، سعید قاسمی (دو گل)، ناصر اطمینان و میثم اینانلو به ثمر برسانند و 3 گلی که افشین کاظمی (دو گل) و محمد کاظمی برای منصوری به ثمر رسانده بودند را بی اثر کنند.

یاسین پیشرو با این برد روحیه بخش موفق شد به رتبه ششم جدول صعود کند و فاصله امتیازی خود با دیگر تیم های مدعی جام را کمتر کند.

در دیگر بازی های این هفته تاسیسات با بردی مقدرانه با نتیجه 6 بر صفر فردوسی مشهد را از پیش رو برداشت، دبیری با نتیجه 8 بر 3 آذرخش را برد، جدال دو تیم فرش آرا و شهروند ساری به تساوی 4 بر 4 رسید، کاشی نیلو موفق شد با نتیجه 3 بر دو مقاومت را از پیش رو بردارد. مس سونگون در تهران با نتیجه 4 بر سه میثاق را شکست داد و در نهایت دیدار دو تیم شرکت حفاری و گیتی پسند به تساوی 4 بر 4 رسید.
در جدول رده بندی این رقابت ها تاسیسات دریایی بدون رقیب در صدر قرار دارد و مس سونگون، گیتی پسند، دبیری، شرکت حفاری و یاسین به دنبال دست یافتن به جایگاه شاگردان وحید شمسایی هستند.

دیدگاه‌ها