کد خبر : 1272854 | 13 مهر 1394 ساعت 22:53 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

نفرات برتر 4وزن اول کشتی آزاد جوانان کشور

نفرات برتر چهار وزن اول رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور دوشنبه شب در سرسرای شهید شهبازی اسلام آبادغرب معرفی شدند.

نفرات برتر 4وزن اول کشتی آزاد جوانان کشور
به گزارش "ورزش سه" از ایرنا، در پایان رقابت های روز نخست در وزن 50 کیلوگرم به ترتیب افشین رحمانی از مازندران، علیرضا سرلک از لرستان و محمد احمدی از مرکزی اول تا سوم شدند.

در وزن 60 کیلوگرم نیز ابوالفضل حاجی پور از مازندران اول شد و نوید زنگنه از توابع تهران و محمد نامجو مطلق از گیلان در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در وزن 96 کیلوگرم نیز مسعود خواجه سالاری از تهران در سکوی اول قرار گرفت و علی اصغر اکبری از مازندران و امیرحسین میرباباشاهی از گیلان در سکوهای دوم و سوم قرار گرفتند.

در وزن 74 کیلوگرم هم مرتضی میرزایی از تهران اول، خشایار شیرمرادی از توابع تهران دوم و علیرضا رضوانی از گیلان سوم شدند.

این مسابقات تحت عنوان «یادواره شهدای ورزشکار» در چهار روز در رشته های آزاد و فرنگی برگزار می شود.فردا (سه شنبه) از ساعت 9 صبح کشتی گیران اوزان 55، 71، 84 و 120 کیلوگرم به روی تشک می روند.بیش از 500 کشتی گیر آزادکار و فرنگی کار از استان های کشور در این رقابت ها حضور دارند.

آیین افتتاحیه این رقابت ها عصر دوشنبه با حضور مسئولان و با پخش کلیپی از شهیدان شهبازی و ریزه وندی از شهدای کشتی گیر شهرستان اسلام آباد غرب و ذکر خاطرات همرزمان آنان و نمایش نوجوانان باستانی کار برگزار شد.

فرماندار اسلام آباد غرب نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی بخصوص شهیدان ریزه وندی و شهبازی گفت: امروز دور هم جمع شده ایم به یاد مردانی که هم عرصه قهرمانی را در نوردیدند و هم در عرصه پهلوانی اسوه بودند.

افشین کریمی اظهار داشت: اسلام آباد غرب شهر پهلوانان نامداری است که در عرصه های مختلف ورزش کشتی در رقابت های جهانی و آسیایی برای کشور افتخار کسب کرده اند و انشاالله برگزاری این مسابقات سرآغاز حرکتی دیگر برای کشتی اسلام آباد باشد.

اسلام آباد غرب با 150 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

دیدگاه‌ها