کد خبر : 1272977 | 14 مهر 1394 ساعت 11:59 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مدیرعامل سپاهان به تجمع هواداران

مدیر‌عامل باشگاه سپاهان درباره احتمال حضور هواداران مقابل شورای شهر اصفهان می‌گوید آنها برای کمک خواستن از اعضای شورای شهر برای بازگرداندن محرم نویدکیا به آنجا می‌روند.

واکنش مدیرعامل سپاهان به تجمع هواداران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اصغر باقریان درباره احتمال حضور هو‌اد‌ا‌ران سپاهان در مقابل شورای شهر، اظها‌ر کرد: این موضوع را شنیده‌ام، اما آنها به آنجا می‌روند که از مسئولان شورای شهر کمک بخواهند تا محرم به تیم باز گردد. سپاهان هیچ نقشی در حضور این هو‌اد‌ا‌ران در مقابل شورای شهر ندارد.

او در واکنش به این که آیا احتمال دارد سپاهان هم تحت تاثیر حاشیه این اتفاق قرار بگیرد؟ گفت: ما که نباید جوابگوی آنها در مقابل شورای شهر باشیم. عده‌ای به صورت شخصی تصمیم گرفته‌اند که از اعمال نفوذ شورای شهر برای باز گرداندن نویدکیا استفاده کنند. باید انگیزه و دیدگاه این هو‌اد‌ا‌ران مدنظر قرار بگیرد.

مدیر‌عامل باشگاه سپاهان با تاکید بر این که این بحث‌ها هیچ جایی در تیم و کادر فنی ندارد، افزود: به هیچ وجه حاشیه‌ای از این بابت وارد تیم نخواهد شد. ما بر تمام مسائل واقف هستیم و بازیکنان کار خودشان را می‌کنند. این اتفاق هیچ تاثیری بر باشگاه ندارد.

باقریان درباره اطلاعیه کانون هو‌اد‌ا‌ران باشگاه پر‌سپولیس مبنی بر این که سپاهانی ها در تشییع پیکر مرحوم "هادی نوروزی" حضور نداشتند، گفت: ما را وارد این بحث‌ها نکنید. ما اطلاعیه دادیم و نماینده‌مان را هم برای این مراسم فرستادیم. وقتی مراسم در تهران است قطعا هو‌اد‌ا‌ران بیشتری از تیم استقلال در مراسم شرکت می‌کنند. اگر مراسم در اصفهان بود قطعا سپاهانی‌های بیشتری می‌آمدند. تمام مردم ایران از درگذشت هادی نوروزی متاثر شدند.

مدیر‌عامل این باشگاه درباره دیدار با پدیده در روز چهارشنبه نیز، خاطر‌ نشان کرد: تمام دیدارهای تدارکاتی با نظر کادرفنی انجام می‌گیرد و برای این دیدار هم باشگاه پدیده اعلام آمادگی کرده است که می‌تواند در اصفهان حضور داشته باشد و ما هم از این فرصت استفاده کردیم.

دیدگاه‌ها