کد خبر : 1273234 | 15 مهر 1394 ساعت 13:28 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

قرار نبود نظری تست شود

امکاناتی در حد کی‌روش نمی‌خواهیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید محمد کشاورز به خاطر مصدومیتی که چند هفته گریبانگیرش بود به تیم ملی دعوت نشد. وی همچنین تاکید می‌کند که قرار نبوده مصطفی نظری در تیم ملی تست شود.

امکاناتی در حد کی‌روش نمی‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، سیدمحمد ناظم الشریعه درباره آغاز اردوی تیم ملی فوتسال برای بازی با روسیه و ایتالیا با بیان مطالب فوق اظهار کرد: خوشبختانه شرایط دو تیم امید و بزرگسالان خوب است و هر دو تیم با بازیکنان کامل تمرین کردند. به هر حال ما در تمرین روز گذشته به بازیکنان گفتیم که باید همه کمک کنند تا تیم ملی موفق باشد و همه نفعش را ببرند.

وی افزود: آقای افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) هم  در تمرین حضور داشت و برای بازیکنان صحبت کرد. با بازیکنان اتمام حجت کردیم و گفتیم که بعد از قهرمانی تیم تاسیسات در جام باشگاه‌های آسیا و تیم بانوان در جام ملتهای آسیا، نوبت تیم ملی است که به قهرمانی برسد. 

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: البته بازیکنان تیم ملی برای رسیدن به موفقیت انتظار حمایت دارند. ما به افتخاری گفتیم که امکاناتی در حد کارلوس کی‌روش برای تیم ملی نمی‌خواهیم. بازیکنان تیم ملی چیز خاصی نمی‌خواهند. بازیکنان همه می‌خواهند همدل باشند تا شخصیت اصلی به فوتسال و تیم ملی برگردد.

ناظم الشریعه درباره اینکه وحید شمسایی عنوان کرده است انتظار داشته محمد کشاورز به تیم ملی دعوت شود، گفت: کشاورز که بازیکن بسیار بزرگی است ولی چند هفته مصدوم بود. خود وحید هم می‌داند که باید کار را اصولی انجام داد.

وی در خصوص این صحبت‌های شمسایی درباره مصطفی نظری که «با توجه به اینکه اسم نظری برای گرفتن ویزا به سفارت ایتالیا داده نشده بود و او فقط برای بازی وی صلاح دانست که انصراف بدهد من هم معتقدم نظری گلری نیست که بخواهد تست شود،» گفت: قرار نبود نظری در تیم ملی تست شود. به هر حال پیراهن تیم ملی مقدس است و هر بازیکنی که اعتقاد داشته باشد می‌آید و کارش را انجام می‌دهد.

دیدگاه‌ها