کد خبر : 1273334 | 15 مهر 1394 ساعت 17:50 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

والکات: برای انگلیس مثل آرسنال بازی می کنم

تئو والکات به هواداران فوتبال انگلیس وعده داد که در تیم ملی، همان نمایش های درخشانش در تیم آرسنال را ارائه خواهد داد.

والکات: برای انگلیس مثل آرسنال بازی می کنم
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در دو بازی باقیمانده خود از مرحله مقدماتی یورو 2016 باید با استونی و لیتوانی روبرو شود؛ در حالیکه صعود خود به مرحله نهایی را قطعی کرده است.  والکات که در برتری 3-0 روز یکشنبه آرسنال برابر یونایتد، از ابتدا در زمین حاضر بود و بازی خوبی نیز از خود به نمایش گذاشت، با مصدومیت رونی، حالا شانس بیشتری برای حضور در ترکیب ثابت سه شیرها خواهد داشت.

رونی که در بازی با آرسنال آسیب دیده بود، روز گذشته نتوانست تمرین تیم ملی انگلیس را به اتمام برساند. والکات در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد حضور در ترکیب تیم ملی گفت:" خیلی دوست دارم همان بازی هایی که برای آرسنال در این یکی دو ماه اخیر انجام داده ام را برای تیم ملی نیز انجام دهم و فرم خوبم را در تیم ملی نیز نشان دهم. همه چیز خوب پیش می رود و وقتی یک بازیکن احساس خوبی دارد و در شرایط ایده الی قرار دارد، بهتر است که به او فرصت بازی داده شود. همه می دانند که من دوست دارم برای تیم ملی بازی کنم."

والکات در مورد شرایط رونی گفت:" تنها کسی که می تواند در مورد بازی کردن رونی نظر بدهد خود اوست. باید ببینیم که او فردا در تمرین حاضر خواهد شد یا خیر. اگر او 100 درصد آماده نباشد، این مربی است که در موردش تصمیم خواهد گرفت. همیشه دیدن او در ترکیب تیم ملی فوق العاده است. او کاپیتان ماست و دوست دارد بازی کند."

دیدگاه‌ها