کد خبر : 1273338 | 15 مهر 1394 ساعت 18:56 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل ثبت قرارداد فرهاد کاظمی حل شد

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان از حل مشکل ثبت قرارداد فرهاد کاظمی سرمربی این تیم مشهدی لیگ برتر فوتبال خبر داد.

مشکل ثبت قرارداد فرهاد کاظمی حل شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا؛ محمدرضا عباسی افزود: امشب قرارداد فرهاد کاظمی در هیات فوتبال خراسان رضوی ثبت می شود. وی ادامه داد: هر چند هنوز جواب استعلام از رئیس کمیته صیانت از اخلاق حرفه ای فوتبال برای این باشگاه ارسال نشده اما آقای علیپور در تماس تلفنی عنوان کرد مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و تصمیم گیری در این زمینه را به باشگاه محول کرد.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان همچنین به روحیه بالای بازیکنان در تمرین اشاره و بیان کرد: تمرینهای تیم در شرایط فعلی با حضور فرهاد کاظمی در حال انجام است و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 وی گفت: غیر از مرتضی کرمانی مقدم و رضا شاهرودی، فرد دیگری به کادر فنی تیم فوتبال سیاه جامگان اضافه نمی شود.

فرهاد کاظمی که چندی پیش از سرمربیگری باشگاه راه آهن برکنار شد، با مسئولان باشگاه سیاه جامگان به توافق رسید اما بعد از این توافق حجت الاسلام علیرضا علیپور رئیس کمیته صیانت از اخلاق حرفه ای فوتبال گفت که تا باشگاه سیاه جامگان استعلام نگیرد، قرارداد فرهاد کاظمی ثبت نخواهد شد.

کاظمی سومین سرمربی سیاه جامگان در فصل جاری رقابتهای لیگ برتر است که بعد از رسول خطیبی و سعید رمضانی هدایت این تیم مشهدی را برعهده گرفته است. هم اکنون تیم سیاه جامگان با شش امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

دیدگاه‌ها