کد خبر : 1273389 | 16 مهر 1394 ساعت 09:02 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش اصفهان برای حضور در لیگ بسکتبال

رییس هیات بسکتبال استان اصفهان گفت: چند ماه است که در تلاش هستیم اصفهان یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد. رایزنی های اولیه با یک شرکت خصوصی را انجام داده ایم، اما هنوز هیچ چیزی قطعی نیست.

تلاش اصفهان برای حضور در لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محسن صادق زاده اظهارکرد: با تمام توان پیگیر هستیم که در رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال اصفهان یک نماینده داشته باشد. چند ماه است که در تلاش هستیم این مهم را محقق کنیم و رایزنی‌های اولیه با یک شرکت خصوصی را انجام داده‌ایم، اما هنوز هیچ‌چیزی قطعی نیست.

وی افزود: فعلا اطلاعات بیش‌تری در این خصوص نمی‌توانم بدهم چرا که هنوز هیچ چیزی قطعی نیست و منتظر آن هستیم که این موضوع نهایی شود و سپس خبر آن را به طور کامل در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.

رییس هیات بسکتبال استان اصفهان، تصریح کرد: تا 7 آبان که شروع مسابقات لیگ برتر است فرصت داریم تا نماینده اصفهان را معرفی کنیم. تقریبا مسیر را طی کرده‌ایم، اما نمی‌توان صد درصد گفت که در این فصل استان اصفهان نماینده خواهد داشت.

صادق زاده در پاسخ به این سووال که چرا بسکتبال اصفهان به این روز افتاده است، گفت: اینکه چرا بسکتبال اصفهان شرایط اش این است باید یک آسیب شناسی علمی صورت گیرد تا نقصان‌ها به خوبی روشن شود. بسکتبال اصفهان زمانی قطب اول کشور بود، اما هم اکنون اینگونه نیست. امیدواریم این مشکلات هر چه سریع‌تر رفع شود.

دیدگاه‌ها