کد خبر : 1273410 | 16 مهر 1394 ساعت 10:51 | 58.3K بازدید | 3 دیدگاه

از منچستر - لیون تا ایران - عمان؛

کی‌روش - لوگوئن 10 سال بعد از نبرد اولدترافورد

کارلوس کی روش و پل لوگوئن فردا در حالی مقابل هم قرار می گیرند که سابقه دو بار تقابل در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارند.

کی‌روش - لوگوئن 10 سال بعد از نبرد اولدترافورد
به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش و پل لوگوئن روی نیمکت ایران و عمان در مرحله اول مقدماتی جام جهانی مقابل هم قرار می گیرند. این برای اولین بار نیست که کی روش و لوگوئن همدیگر را روی نیمکت ملاقات می کنند.

فصل ٢٠٠٥-٢٠٠٤ لیگ قهرمانان اروپا، کی روش دستیار اول فرگوسن در منچستریونایتد بود و عصای دست او محسوب می شد. لوگوئن هم که در فرانسه مربی صاحب سبکی بود هدایت لیون را در دست داشت.

منچستر یونایتد و لیون در گروه D مسابقات حضور داشتند و دو بازی مقابل هم انجام دادند. در بازی اول منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد موفق شد با نتیجه ٢-١ لیون را از پیش رو بردارد. در بازی برگشت و در ورزشگاه ژرلاند لیون هم بازی دو تیم نتیجه ای جز تساوی ٢-٢ در پی نداشت.

1042920

در پایان بازی های این گروه لیون با کسب ١٣ امتیاز به عنوان تیم اول صعود کرد و منچستریونایتد با ١١ امتیاز تیم دوم گروه شد.

نکته اما پیروزی کی روش مقابل لوگوئن بود. دو مربی با کارنامه ای که حالا در قامت دو تیم ملی آسیایی به نام های ایران و عمان باید به مصاف هم بروند.

دیدگاه‌ها