کد خبر : 1273466 | 16 مهر 1394 ساعت 15:00 | 5.7K بازدید | 1 دیدگاه

مردانی هم طلایی شد

4مدال‌ایران در روز نخست تکواندوی‌ارتش‌های‌جهان

سجاد مردانی با شکست رقیبی از آلمان به مدال طلای رقابتهای تکواندوی ارتش‌های جهان رسید.

4مدال‌ایران در روز نخست تکواندوی‌ارتش‌های‌جهان
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه نخستین روز از رقابتهای تکواندوی بازیهای ارتش های جهان، سجاد مردانی با شکست رقیبی از آلمان قهرمان شد و به دومین مدال طلای کاروان ایران دست یافت.

نماینده وزن 87+ کیلوگرم که در ابتدا قرعه استراحت داشت در دور دوم یوری چنکو از روسیه را شش بر چهار شکست داد و با این پیروزی به مرحله نیمه نهایی راه یافت و برای رسیدن به فینال سنگین وزنها، با هون مون از کره جنوبی رقابت کرد و در این دیدار نیز شش بر چهار پیروز شد.

او در فینال برابر والکر وودزیچ قرار گرفت. تکواندوکار ژرمن ها که در رنکینگ المپیکی وزن چهارم یک پله بالاتر از مردانی قرار دارد، در این رقابت به دنبال افزایش اختلاف امتیازش با نماینده ایران بود اما در پایان این مبارزه حساس مقابل مردانی 10 اخطاره شد و در نهایت هوگوپوش سنگین وزن ایران توانست مدال طلای وزن 87+ کیلوگرم را به دست آورد.

تیم ایران در روز نخست این رقابتها در بخش مردان به دو مدال طلا توسط سجاد مردانی و ابوالفضل یعقوبی رسید. همچنین مهدی اسحاقی و ناهید کیانی به مدال نقره دست یافتند.

این دوره از مسابقات که دارای گرید 2 المپیکی (G2) است، با حضور 229 تکواندوکار از 43 کشور به مدت 3 روز به میزبانی شهر مونگ یونگ کره جنوبی برگزار می شود.


دیدگاه‌ها