کد خبر : 1273695 | 17 مهر 1394 ساعت 17:21 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

بحرین بالاتر از پیش‌بینی‌های بدبینانه

دشمن قسم خورده امیدها را صدرنشین کرد

تیم فوتبال بحرین در مسابقه چهارشنبه خود در رقابت‌های امیدهای غرب آسیا در نبردی سخت با نتیجه 3 بر 2 مغلوب عربستان شد تا به همراه این تیم صاحب نام منطقه غرب آسیا از دور این رقابت‌ها کنار برود.

دشمن قسم خورده امیدها را صدرنشین کرد
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مسوولان تیم المپیک ایران در تماس خود با خبرنگاران سعی در القای این نکته داشتند که تبانی بحرین و عربستان یک موضوع طبیعی است و همچنین تاکید آنها بر تغییر قوانین رقابت‌ها به سود عربستان بود، اتفاقی که افتاد برخلاف این نکات بود. بحرین مردانه مقابل عربستان بازی کرد و همانطور که در مقررات مربوط به مسابقات آمده بود بهترین تیم دوم هر 3 گروه مقدماتی (یمن) به دور بعد صعود کرد تا حریف ایران باشد.

نکته جالب اینکه مسوولان تیم امید تا ساعاتی بعد از اتمام مسابقه عربستان ـ بحرین، همچنان برادعای خود پافشاری می کردند و می گفتند عربستان قصد دارد با تغییر قوانین به دور بعد صعود کند! در نهایت و در حالی که تیم امید ایران بازی خود در مرحله نیمه نهایی را فردا مقابل یمن برگزار می کند، بد نیست بابت جوانمردی در بازی تشریفاتی از بحرینی‌ها تشکر کنیم. تیمی که همیشه دشمن قسم خورده ما به نظر رسیده است.

دیدگاه‌ها